*

ontevreden over Vodafoon !! - Pagina 2
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: ontevreden over Vodafoon !!

albertbolink's schermafbeelding

Toestel
    Sony Ericson Xperia 10 - HTC Desire HD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esther1801 Bekijk bericht
    Mijn abo verloopt pas in feb 2011 En ik kreeg via my vodafone bericht dat ik in augustus al mocht verlengen en een nieuw toestel uitzoeken.
    Dit is toch echt 6 mnd van te voren???

kon dus al 2 mnd eerder gaan genieten van mij Galaxy S
    Ik dacht eerst dat het een foutje was want vorige keer kon het pas 4 mnd eerder maar na bellen met de klantenservice werd dit verhaal bevestigd!!
    Tja je hebt bofkonten he ? Jouw verlening was februari 2011 , de mijne april 2011 . Jij kreeg in augustus jouw toestel inclusief verlenging. Ik zou dus mijn toestel in november mogen ontvangen bij het verlengen van het abonnement. En Vodafone heeft dus buiten de klanten om de voorwaarden met ingang van oktober 2010 gewijzigd.
    Ik ga er op uit via : http://ikgaeropuit.nl en navigeer dan met google maps !

Root
    Weet ik niet

Standaard

Tegenwoordig is elke provider gefocussed op centjes.
    Bij Hi hebben ze ook veranderingen doorgevoerd bij mij zonder mijn weten en dit
    zal ongetwijfeld vaker voorkomen. Elke kans om een consument meer te laten betalen of langer te
    houden wordt gegrepen terwijl wij als consument juist boos worden om zulke dingetjes.

Ik begrijp je teleurstelling in Vodafone Albert!

App van de week manager Ralph's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire

Standaard

Het is een service die ze wijzigen, geen Algemene voorwaarde. Er is geen getekende overeenkomst tussen beide partijen waarin zwart-op-wit staat dat je eerder mag verlengen dan het einde van je contract-periode.
    Cest La Vie
    HTC Desire op verschillende rom's (afhankelijk van de dag en m'n bui )

Dotten's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S
    Androidversie
    2.3.3

Standaard

Hoi,

Je zou eens contact moeten zoeken met de afdeling loyaltie, ik heb namelijk vorige week mijn abonnement verlengd terwijk ik pas in augustus 2011 mocht verlengen.
    Deze afdeling maakt nog wel eens een uitzondering voor vaste klanten.
    Succes.

Standaard

ik heb een blbrri gekregen nadat ik op de pc heb meegedaan met een klein nep kwisje .toen het over verdere zaken ging ben ik afgehaakt . en lange tijd niets meer gehoord . plot zeker 10 maal tel gehad en niet zelf opgn . later alnog zelf opgenomen en ja hoor het onwaarscheinlijke ,nieuwe blbr met gratis half intern . welke gsm wist ik niet , ik was ook niet van plan een nieuwe te nemen . nadat ik de tel gehad had was ik niet tevreden , maar nu blijkt aldus vdf dat de ontvangst de begindatum is van abbm en niet de indienststelling . degsm was niet de - die ik voor het starten van de band bij aanmelden zoals je waarscheinlijk wel weet . inderdaad het is goedkoop maar ik ben niet tevreden daar er in het voorgesprek heel iets anders is argesproken . en lig ik al vanaf november overhoop daar nu blijkt dat dit toestel iss geleverd door trader . nu moet die dat dan maar oplossen al is het contrakt bij vdf . op mails reageren ze zoals we kunnen niet binnen twee werdagen reageren . en nog meer ontweikende zaken .ik wil alleen maar een toestel dat voldoet aan de afspraak . bij trader werdt ik behandeld als kind . de telefoon licht nu zonder batterij op de kast en gebruik ik niet , de batterij moet eruit daar hij niet helemaal ids af te zetten .. doe je het niet dan gaan er kosten vanaf die je niet wilt en ongeweten . niets van dit alles is afgesproken . zelf ik had nog een tegoed van 286 ero bij een ander , alles weg . zomooi was het aanbod . en nu niets dan alleen betalen . ze nemen een band op zodat je er netjes bent ingeluist , zelf was ik nog blij . nu dus niet meer zijn er nog meerdere die ook iets aan handen hebben met dit gebeuren er ingeluist met een spelletj . de vraag was wat zouw je nog willen als je geen auto wint . dit heb ik ook geprobeert na deze ervaring en wel toen gaf ik op omdat ik het al snapte , een tv ... daar heb ik dus niets meer van gehoord . dus dit spelletje wordt dus door vdf onder het verscheinsel trader behandeld en ik denken dat ik bij vdf zat . nu zit ik met de gebakken peren . heb ook nog aan vdf gevraagd of ze iedere klant zo behandelen . uiteraard nog niets gehoord . heb je ook zulke problen dan kunnen we ze nisschien samen oplossen . er is ook een bericht gestuurd naar radar van de tros . alleen tegen een van de grootste in nedl kan ik niets help help help help help help help de is een noodoproep daar ze mijn inkomen opeten zonder dat ik wat fatsoenlijks voor terug krijg . dit alles is iets minder netjes opgesteld sorri daar voor met de groeten

Pennottie's schermafbeelding

Toestel
    HTC Sensation
    Androidversie
    4.0.3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adrieaan Bekijk bericht
    ik heb een blbrri gekregen nadat ik op de pc heb meegedaan met een klein nep kwisje .toen het over verdere zaken ging ben ik afgehaakt . en lange tijd niets meer gehoord . plot zeker 10 maal tel gehad en niet zelf opgn . later alnog zelf opgenomen en ja hoor het onwaarscheinlijke ,nieuwe blbr met gratis half intern . welke gsm wist ik niet , ik was ook niet van plan een nieuwe te nemen . nadat ik de tel gehad had was ik niet tevreden , maar nu blijkt aldus vdf dat de ontvangst de begindatum is van abbm en niet de indienststelling . degsm was niet de - die ik voor het starten van de band bij aanmelden zoals je waarscheinlijk wel weet . inderdaad het is goedkoop maar ik ben niet tevreden daar er in het voorgesprek heel iets anders is argesproken . en lig ik al vanaf november overhoop daar nu blijkt dat dit toestel iss geleverd door trader . nu moet die dat dan maar oplossen al is het contrakt bij vdf . op mails reageren ze zoals we kunnen niet binnen twee werdagen reageren . en nog meer ontweikende zaken .ik wil alleen maar een toestel dat voldoet aan de afspraak . bij trader werdt ik behandeld als kind . de telefoon licht nu zonder batterij op de kast en gebruik ik niet , de batterij moet eruit daar hij niet helemaal ids af te zetten .. doe je het niet dan gaan er kosten vanaf die je niet wilt en ongeweten . niets van dit alles is afgesproken . zelf ik had nog een tegoed van 286 ero bij een ander , alles weg . zomooi was het aanbod . en nu niets dan alleen betalen . ze nemen een band op zodat je er netjes bent ingeluist , zelf was ik nog blij . nu dus niet meer zijn er nog meerdere die ook iets aan handen hebben met dit gebeuren er ingeluist met een spelletj . de vraag was wat zouw je nog willen als je geen auto wint . dit heb ik ook geprobeert na deze ervaring en wel toen gaf ik op omdat ik het al snapte , een tv ... daar heb ik dus niets meer van gehoord . dus dit spelletje wordt dus door vdf onder het verscheinsel trader behandeld en ik denken dat ik bij vdf zat . nu zit ik met de gebakken peren . heb ook nog aan vdf gevraagd of ze iedere klant zo behandelen . uiteraard nog niets gehoord . heb je ook zulke problen dan kunnen we ze nisschien samen oplossen . er is ook een bericht gestuurd naar radar van de tros . alleen tegen een van de grootste in nedl kan ik niets help help help help help help help de is een noodoproep daar ze mijn inkomen opeten zonder dat ik wat fatsoenlijks voor terug krijg . dit alles is iets minder netjes opgesteld sorri daar voor met de groeten
    Ik heb me er doorheen geploeterd en wens je veel Succes! (maar gebruik alsjeblieft wat meer enters, hoofdletters & leestekens, misschien snappen ze je bij Vodafone dan ook wat beter.)
    Laatst gewijzigd door Pennottie; 13 February 2011 om 21:47

Moderator Julian's schermafbeelding

Toestel
    HTC One X
    Provider
    Vodafone
    Root
    Nee
    Androidversie
    ICS 4.0.3
    ROM
    Nog helemaal standaard

Standaard

haha
    "Dit alles is iets minder netjes opgesteld"
    Goh meen je dat nou?
    Ik kom er echt niet uit...
    Heeft iemand goed je geholpen? Gebruik dan

Forum Queen esther1801's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy S i9000
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.6
    ROM
    DGP 2.3.6JW4

Standaard

wat een wartaal zeg ik heb het na 2 regels opgegeven.....is echt geen doorkomen aan

Toestel
    samsung galaxy apollo

Standaard

ik ook snapte van sommige afkortingen niks van

Edjekadetje's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy S

Standaard

Op zich een hele handige truc die Voodoofone toepast: abo verkorten naar 4 mnd houdt concreet in dat zij zelf veel flexibeler worden tav het aanpassen van tariefen en zo de klant enkele mnd eerder meer kunnen laten betalen.

Zelf baal ik vooral van de rekeningen die alsmaar niet kloppen. Bizarre bedragen van rond de € 60,=, zgn buiten mijn bundel om terwijl mijn counter nog ruim binnen de 250 Mb staat... Voor mijzelf reden om een journaal bij te houden met wie ik op welke datum heb gesproken, waarover en wat de afspraken waren.
    Dit jaar heb ik al VIER keer moeten bellen en in DRIE gevallen heb ik creditering van dergelijke bedragen gehad.

Zojuist kwam ik erachter dat de rekening wederom niet klopt. Ik ben het zat steeds te moeten bellen.
    Vanmorgen las ik op NU.nl dat ook Voodoofone de tarieven flink omhoog gooit, van € 8,75 naar 26,50.
    Voorlopig zal het nog niet veel zin hebben om over te stappen omdat andere prov ook zullen volgen, maar ik hou het erg goed in de gaten en begin vanaf nu in kaart te brengen wie van de prov's het beste/goedkoopste uit de bus komt voor mijn behoeften.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. Ik wordt wanhopig van de legend met vodafoon
    Door tikus in forum Ideeënforum
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 24 June 2010, 22:09

Labels voor dit Onderwerp

Regels voor berichten