MMS instellingen voor BASE staan hier voor alle toestellen Base - Instellingen en gebruik mobiele telefoon, internet, mms, e-mail, video, Bluetooth, roaming
MMS instellingen voor BASE staan hier voor alle toestellen Base - Instellingen en gebruik mobiele telefoon, internet, mms, e-mail, video, Bluetooth, roaming
.RomeOo~ (29 November 2009)
Ow oke hartelijk bedankt (k) xD
srry ma op die link da je me gaf vind ik geen g1 :s zal het goed zijn als ik htc hero neem ?
Werkende instellingen voor het gebruik van Telfort (internet en MMS) op Android zijn te vinden op Telfort settings: internet werkt, nu MMS nog...
instellingen voor proximus zijn er denk ik enkel voor de Magic. Ze hebben mij bij Proximus wel gezegd dat ik die instellingen kan proberen. het enige probleem is dat ik die instellingen nergens kan vinden. Ik heb er hier al zien staan maar die zijn voor vodafone Live portaal en niet voor mobiel internet.
het apn moet iets zijn van de vorm internet.proximus .be, maar de overige instellingen ken ik niet.
Toevallig geen belgen hier met een Magic ??
groeten
Anton
Vodafone instellingen werken wel, maar de data verbinding is bij mij zeer instabiel (op Motorola Milestone).
De Milestone wisselt continu tussen "3G" en "H", browsen gaat meestal hééél traag maar soms opeens supersnel....
Iemand een idee?
Ik zit met men Acer Liquid (android 1.6) ook op proximus en alles gaat vlot:
Dit zijn mijn instellingen
de officiele handleiding is hier te vindenAPN = internet.proximus.be
Proxy = <not set>
Port = <not set>
Username = <not set>
Password = <not set>
Server = <not set>
MMSC = <not set>
MMS Proxy = <not set>
MMS port = <not set>
MMC = 206
MNC = 01
APN type= -
hallo,
kan iemand mij helpen om 3g te krijgen bij mobistar (be) op mn nexus one?
ik heb 2gb data per maand maar de apn instellingen die ik probeer werken niet
alvast bedankt! jan
Zelf ben ik proximus maar wat ik op de site vind is het volgende
APN = iphone.mobistar (als dat niet werkt probeer eens met een .be erachter?)
Welke instellingen heb je nu?