|
|
#71 (permalink) |
![]() Geregistreerd: 14 October 2009
|
MMS instellingen voor BASE staan hier voor alle toestellen Base - Instellingen en gebruik mobiele telefoon, internet, mms, e-mail, video, Bluetooth, roaming
|
|
|
|
| The Following User Says Thank You to qelp For This Useful Post: | .RomeOo~ (29 November 2009) |
|
|
#74 (permalink) |
![]() Geregistreerd: 29 December 2009
|
Werkende instellingen voor het gebruik van Telfort (internet en MMS) op Android zijn te vinden op Telfort settings: internet werkt, nu MMS nog...
|
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
![]() Geregistreerd: 15 January 2010
|
instellingen voor proximus zijn er denk ik enkel voor de Magic. Ze hebben mij bij Proximus wel gezegd dat ik die instellingen kan proberen. het enige probleem is dat ik die instellingen nergens kan vinden. Ik heb er hier al zien staan maar die zijn voor vodafone Live portaal en niet voor mobiel internet.
het apn moet iets zijn van de vorm internet.proximus .be, maar de overige instellingen ken ik niet. Toevallig geen belgen hier met een Magic ?? groeten Anton |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) | |
![]() Geregistreerd: 13 December 2009
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
![]() Geregistreerd: 19 January 2010
|
Vodafone instellingen werken wel, maar de data verbinding is bij mij zeer instabiel (op Motorola Milestone).
De Milestone wisselt continu tussen "3G" en "H", browsen gaat meestal hééél traag maar soms opeens supersnel.... Iemand een idee? |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
Moderator
![]()
Acer Liquid
|
Ik zit met men Acer Liquid (android 1.6) ook op proximus en alles gaat vlot: