Ben in april over gestapt van Vodafone naar Telfort.
Omdat Vodafone bij mij een zeer slecht bereik heeft en hier niets aan kon/wilde doen.
Nu wilde ik een tweede SIM kaart voor in mijn carkit.
Deze kost 50 euro, oké geen probleem.
Bij het afsluiten is mij in de winkel echter niet vermeld, dat je deze alleen bij een zakelijk abo kon krijgen.
Ik dus terug, met de vraag dan zet het abo maar over op mijn zaak.
Nee, dat kon niet meer.
Wat een XXXX verhaal, mijn abo gaat immers pas half juni in.
Kon wel een tweede abo erbij nemen, ja die is gek.
Ook via de klanten service, waar bijna geen doorkomen aan is, krijg ik het volgende mailtje.
24 uur, heb het immers in april al afgesloten en kom er dan veel later achter, dat dit niet kan.Geachte heer Kuijer,
U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van het telefoongesprek dat u onlangs met een van de medewerkers van de Klantenservice van Telfort voerde.
Hierbij willen wij graag ingaan op uw verzoek over het overstappen naar zakelijk abonnement.
Bij het afsluiten van uw contract heeft u getekend voor een particulier abonnement. Na afsluiting van abonnement heeft u 24 uur bedenktijd om abonnement te laten annuleren , om deze reden kunnen wij helaas het abonnement niet voor u omzetten in zakelijk.
Een andere optie zou zijn om uw abonnement af te kopen.
Momenteel bedraagd uw afkoopsom €167,80.
Gaat u hiermee akkoord dan kunt u contact op nemen met de Klantenservice.
Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Ben dus de klos door de slechte voorlichting in de winkel.
Ook krijg ik geen antwoord, waarom bij een zakelijk wel en bij een particulier abo geen extra SIMkaart.
Zie het verschil niet, kosten gaan immers van het zelfde tegoed af.
Heb ze nu gevraagd of ze wel wisten wat het woord COULANCE is??
Ben bang dat ze dat woord niet kennen.
Dus nu maar 1 jaar bij deze flut firma en dan snel opzoek naar een andere provider.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

Android 2.2.1+ Android Seven Pro