*

T-Mobile NL Petitie
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: T-Mobile NL Petitie

Root
    Nee
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    ICS - standaard

Post T-Mobile NL Petitie

Omdat ik al maanden aan het zoeken naar informatie van T-Mobile over de updates van Android (weinig informatie rechtstreeks van T-Mobile en veel via vage bronnen) en de zeer late onderkenning van de netwerkproblemen (mijn eerste klachten waren van begin Maart terwijl T-Mobile pas vorige week officieel iets liet weten) heb ik een Android app gemaakt als petitie.
    De T-Mobile NL Petitie kun je vinden in de nederlandse Google Market (T-Mobile NL Petitie v1.0 Applicatie voor Android | Communicatie).

Wil jij dus ook dat T-Mobile beter gaat communiceren met hun klanten teken dan deze petitie.

(deze Petitie staat los van de claim over het verbeteren van het netwerk)

Root
    Nee
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    ICS - standaard

Standaard

Fijn dat er ook even een melding wordt gemaakt als je topic wordt doorgezet naar een andere rubriek #NOT....

i_like_android's schermafbeelding

Toestel
    Welke zou ik kopen ?
    Provider
    Proximus
    Root
    Nee

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lichtkabouter Bekijk bericht
    Fijn dat er ook even een melding wordt gemaakt als je topic wordt doorgezet naar een andere rubriek #NOT....
    Sorry , hoor. Ik heb deze verplaatst naar offtopic.

Root
    Weet ik niet

Standaard

Leuk van je petitie. Maar als je niet onder een steen hebt gelegen dan wist je dat de T-Mobile dekkingsproblemen er al waren vanaf het begin van T-Mobile in NL

Root
    Nee
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    ICS - standaard

Standaard

Volgens mij heb jij onder een steen gelegen want ik ben nu 5 jaar klant bij T-Mobile met 4 jaar Web-n-Walk en pas sinds februari heb ik echte problemen ondervonden. De Petitie is niet bedoeld om de problemen op te lossen maar om T-Mobile te vragen beter te communiceren over hun problemen. Na mijn eerste klacht (begin maart) heeft het dus 2,5 / 3 maanden geduurd voordat er daadwerkelijk iets over naar buiten komt.

Regels voor berichten