Ik verwacht ook dat het gewoon regio gebonden is.. op plekken waar veel mensen wonen en waar veel smartphones worden gebruikt kun je idd problemen hebben met het netwerk.
Mijn verwachting is dat andere providers ook last gaan krijgen van netwerk problemen nu ze ook iphones kunnen verkopen en daarnaast natuurlijk de grote verkoop van de smartphones van Android.
Ben benieuwd wat er gebeurd met de nieuwe abonnement denk dat hierdoor het internet verbruik wel wat afneemt en daardoor er ook meer capisiteit zal zijn. Voor mij vind ik t mobile wel een goede provider met goede service in tegen stelling van andere providers waar je een nummertje bent.
http://www.youtube.com/watch?v=cb4l9KJrOSA
Als je iets wilt weten gewoon vragen....
Bedank de mensen die je helpen door op het sterretje voor de reputatie.
Daar ben ik het niet mee eens, ze hebben ook gebieden waar de dekking heel erg slecht is zodat je buiten moet gaan staan anders klapt die er uit. Ik heb dat namelijk ook gehad slechte dekking in het gebied waar ik woon, en vervolgens t-mobile gebeld en toen hadden ze 2 oplossingen 0f 6 maanden lang korting op u factuur of vroegtijdig ontbinden. dus dat betekent gewoon dat ze nog niet alles aan kunnen. Geen een provider is prefect, ieder heeft zijn eigen capaciteiten en verbeteringen en minpunten.
Ik heb een gS2...nooit problemen gehad. Hiervoor had ik een BlackBerry...heb destijds alleen problemen gehad tijdens de storing bij RIM..maar t-mobile is bij mij gewoon top.
Op zich kan t-Mobile er wel mee door bij mij, maar internet is wel minder dan bij andere providers...
Jemig, zijn jullie nou echt bezig om na te neuzelen over een topic dat al 2 jaar oud is??? Ouwe koeien......