*

1gb internet
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: 1gb internet

Question 1gb internet

Hoi iedereen,

Ik krijg binnenkort voor mijn verjaardag een Samsung Galaxy S2 i.c.m. een T-Mobile iSmart 200 abbonement. Via een aanbieding krijg ik dan 1gb internet. Is dit genoeg als je internet 24/7 aanstaat en: mail leest, mail stuurt, muziek taggen (Shazam), whatsappen, twitter, facebook, magisterapp e.d.? Ik kijk nooit filmpjes online via een telefoon dus dat scheelt. Maar zou 1gb internet genoeg zijn voor het bovenstaande als het altijd aanstaat?

Moderator nanders's schermafbeelding

Toestel
    Samsung GS2 I9100
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    CyanogenMod 9

Standaard

jahoor dat is zat, helemaal als je thuis WiFi aan hebt en daar je apps mee binnenhaalt. Maar ook met het downloaden van apps via mobiel internet is 1 gigabyte ruim voldoende voor mailen, facebooken, whatsappen en dergelijke. De echte boosdoeners zijn youtube filmpjes en je telefoon als modem voor je laptop gebruiken.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik

Standaard

Okee bedankt, dus ik kan gerust whatsappen e.d.

Moderator Sander M's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire
    Provider
    Hi
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.7
    ROM
    Oxygen 2.3.2

Standaard

Ik gebruik mijn mobiel heel de dag voor bovenstaande en dan ook nog zo nu en dan een filmpje, zit gemiddeld aan 200 MB, maar dat komt ook omdat ik thuis en in de kroeg WiFi heb. Daar gebruik ik 500 MB.
    Gewoon opletten dat je geen grote updates binnen haalt zonder WiFi. Dan komt het helemaal goed.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik
    Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
    S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps

Standaard

Oké, en als ik apps via WiFi dowloand, zou dat sowieso schelen. Maar als ik ook nog zelden/soms een foto op twitter plaatst, gaat dat dan veel data innemen?

Moderator nanders's schermafbeelding

Toestel
    Samsung GS2 I9100
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    CyanogenMod 9

Standaard

Nee dat kan prima, je moet je beseffen dat een foto max 3mb is, dus 300 fotos per maand, 10 per dag red je nog. Een app is tussen de 1-20 mb, die is variabel, whatsapp en email heb je tientallen berichten binnen een enkele mb. Met 1000mb zit je ruim aan de veilige kant.

Ik vind mezelf best een grote gebruiker. Omdat ik 4u per dag in de trein doorbreng gebruik ik mijn telefoon vaak als modem voor mijn laptop. Ook stuur ik stuur regelmatig fotos via whatsapp, en download/update veel apps via mobiel internet. En synchronisatie staat altijd aan. Weliswaar kijk ik zelden filmpjes. Ik gebruik wel WiFi waar het kan. Dan kom ik op 600-800 mb per maand uit.

Aangezien ik ook 1gb data limiet heb hou ik dit wel in de gaten met een metertje om zeker te weten dat ik er niet overheen ga.
    Laatst gewijzigd door nanders; 26 January 2012 om 06:53

Forum Queen esther1801's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy S i9000
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.6
    ROM
    DGP 2.3.6JW4

Standaard

dit is best een goed metertje daarvoor ---> https://market.android.com/details?i...=search_result

Te gebruiken bij elke provider,heb zelf vodafone. Lang leve de WiFi want daar ga ik soms echt over de 1 GB heen maar met data niet hoger dan hooguit 700 mb (klein gebruiker dus )

Standaard

Okee, bedankt voor alle reacties over het internetverbruik. Nu heb ik eigenlijk nog een vraag. Ik wil graag via Spotify op mijn toekomstige mobiel, mijn muziek van mijn computer op mijn telefoon zetten? kost het veel mb om dit via spotify op je mobiel te doen? of kan ik hem beter aansluiten op mijn computer en dan synchen?

Peter-036's schermafbeelding

Toestel
    Galaxy S2
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    4.0.3
    ROM
    DGP ICS

Standaard

Dat kun je erg makkelijk zien: op je pc rechtsklikken op de map waar je muziek in zit, klik op eigenschappen en je krijgt in beeld hoeveel Mb/Gb dat is. Een flinke map muziek is zomaar een paar Gb. Een mp3tje is al gauw 2 tot 3 Mb.
    Good Luck,
    Peter.
    Rom Buildno.:DGP ICS 4.0.3 LP9 Kernel .: Siyah 3.2.4+

Standaard

In ieder geval bedankt @peter-036. Maar eigenlijk bedoelde ik hoeveel mb internet het inneemt als ik via spotify mobile al mijn muziek op mijn mobiel zou zetten. En als ik offline mode zit met spotify, betekent dat dan ook ECHT dat ik geen internet verbruik?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 January 2012, 19:48
  2. internet via gsm
    Door pavement pounder in forum Asus Eee Pad Transformer
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 3 October 2011, 21:52
  3. Hoe kan ik internet doorgeven van mac osx (Internet Pass-through)
    Door nevermeint in forum Algemene vragen over Android
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 5 January 2011, 21:38
  4. [Internet] Sony ericsson x10 geen internet?
    Door nino22 in forum Sony Ericsson Xperia X10
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 20 November 2010, 14:58
  5. [Internet] Sony ericsson x10 geen internet?
    Door nino22 in forum Sony Ericsson Xperia X10
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 18 November 2010, 10:34

Regels voor berichten