Kan iemand mij vertellen hoe het bereik is van T-mobile met bijv. een Android telefoon?
Kan iemand mij vertellen hoe het bereik is van T-mobile met bijv. een Android telefoon?
Ik heb geen problemen met het bereik van T-mobile in combinatie met een HTC Desire en Desire HD. Zowel indoor als outdoor goede dekking op 2G/3G/internet netwerk. Een kanttekening is hier wel op zijn plaats. Het ligt maar net aan je geografische locatie of je een goede dekking hebt of niet maar dit is ook van toepassing op de andere operators zoals KPN/Vodafone.
Er zijn vast wel mensen uit jou (directe) omgeving die je kunnen vertellen wat hun ervaring is met de dekking van T-Mobile.
HTC Sensation XE
Android 2.3.4
Sense 3.0
Netwerk: T-Mobile
Dat is een beetje het probleem degene die t-mobile hebben hebben ook een iphone, dus daar heb je weinig aan. Btw ik zit in Voorburg, heb nu KPN maar vind ik ook niet geweldig
Prima bereik!
Met de groeten van...
Samsung Galaxy S i-9000
Samsung Galaxy Tab 10.1 7500
In zutphen ( en de andere stukken van de achterhoek) doet de combinatie samsung galaxy apollo en t-mobile het prima. Beter dan met kpn op sommige plekken. Maar het kan soms heel plaatselijk verschillen.
Woon in centrum Naaldwijk. Heb Vodafone. Is met elke telefoon alleen maar gprs.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Daarom ook deze opmerking:
Een kanttekening is hier wel op zijn plaats. Het ligt maar net aan je geografische locatie of je een goede dekking hebt of niet maar dit is ook van toepassing op de andere operators zoals KPN/Vodafone.
HTC Sensation XE
Android 2.3.4
Sense 3.0
Netwerk: T-Mobile
Ik zit op hollandsnieuwe en KPN (020/023), ook geen probleem.
Sent from my Cyanogenmodded GT-I9000
![]()
![]()
Phone: Samsung GT-I9000
Android: 4.0.4
ROM: WeUI 1.0 by NightShack0
Kernel: 3.1.10_IcyGlitch_V14-B6_I9K-T959D tk@Glitch#1
Phone: Samsung GT-I9000
Android: 4.0.4
ROM: 9-20120521-NIGHTLY-galaxysmtd
Kernel: 3.1.10_IcyGlitch_V14-B6_I9K-T959D tk@Glitch#1
Homescreens: Android Theming [blog in progress]