*

Pulse screen protector
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Pulse screen protector

Standaard Pulse screen protector

Hallo

ik heb een nogal vreemde vraag over mijn t-mobile pulse

Ik kwam er vandaag ineens achter dat er een soort plastic laagje over mijn scherm zit , is dit nu de af fabriek bescherming (die je wel meer bij display's ziet ) , of is dit een soort screen protector die je erbij krijgt en er niet af kan ?

Bij mijn pulse komt er namelijk langs de randen lucht onder dus ik dacht het display folie zit er nog op , nu krijg ik het er alleen met geen mogelijkheid af ?

Dit alles omdat mijn pulse aan de randen soms slecht op het toetsenbord reageert ...

Nog een ander vraagje , weet iemand een goeie support site (update's enz... ) voor de pulse , vind namelijk dat er maar weinig over deze in mijn ogen TOP telefoon te vinden is op het net .

Alvast bedankt

Standaard

Ik weet het ook niet, zou dat ook graag willen weten?

niemand?

Standaard

Als het goed is moet dit het fabrieks folie zijn. Zelf heb ik em er ook nog opzitten, want zolang het werkt en er niet te raar uit gaat zien spaar ik mn scherm nog even. Maar ben erg benieuwd naar of deze sticker afbreuk doet aan de interface.... wel adus dit bericht:
    Huawei U8220 (T-Mobile Pulse): Peel off the Screen Protector - Make Screen More Responsive - gdgt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikverhagen Bekijk bericht
    Als het goed is moet dit het fabrieks folie zijn. Zelf heb ik em er ook nog opzitten, want zolang het werkt en er niet te raar uit gaat zien spaar ik mn scherm nog even. Maar ben erg benieuwd naar of deze sticker afbreuk doet aan de interface.... wel adus dit bericht:
    Huawei U8220 (T-Mobile Pulse): Peel off the Screen Protector - Make Screen More Responsive - gdgt
    Kijk hier was ik dus benieuwd naar , laat hem er voorlopig zelf ook nog even op zitten al ben ik wel erg benieuwd hoeveel ''winst'' het aan gevoeligheid van je scherm brengt ?

Toestel
    Desire HD Android Revolution HD
    Androidversie
    2.2

Standaard

Ik heb sinds vorige week mijn Pulse en ik laat de folie er lekker opzitten. Zit er niet overal even netjes op, maar ik heb niet het idee dat de folie de werking v.h. scherm "in de weg" zit.
    Wat het oplevert aan gevoeligheid kan m.i. niet op tegen voorkomen van krassen. Dat het scherm aan de randen wat minder gevoelig is, is trouwens een bekend probleem.

Toestel
    T-Mobile Pulse

Standaard

Bij mij zit ie er inderdaad ook op.
    ik heb alleen een beetje lucht bij de luidspreker zitten en om de groene en rode knop.
    Ik laat hem ook mooi zitten, hij zit mij niet in de weg en het toestel reageert er naar mijn idee ook niet minder om.

Toestel
    HTC Desire (silver)
    Androidversie
    Gingerbread (2.3)

Standaard

Ik heb zelf de pulse inmiddels bijna 6 maanden in bezit, vanaf week 3 het folie er af gepulkt en nog een krasje op de display! Ondanks dat ik mijn meegeleverde beschermhoesje ook kwijt bent geraakt.

Ik merkte dat het toestel vooral op de hele lichte aanraking een stuk beter reageert!

Toestel
    T-Mobile Pulse

Standaard

Ik heb net mijn screenprotector er ook afgehaald. Werd een beetje flauw dat er 1 randje niet goed aansloot.
    Reageert inderdaad een stuk beter nu!

Soortgelijke discussies

1. T-Mobile pulse vraagjes.
    Door zenilygy in forum T-mobile Pulse
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 November 2009, 21:27
  2. T-Mobile Pulse
    Door huijaa in forum T-mobile Pulse
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 23 November 2009, 18:21
  3. Problems with T Mobile Pulse
    Door kit_delft in forum T-mobile Pulse