*

T-mobile Pulse blijft "hangen"
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: T-mobile Pulse blijft "hangen"

Standaard T-mobile Pulse blijft "hangen"

Hallo,
    Situatie: heb aHome geinstalleerd en was bezig nieuwe iconen te plaatsen. Alles is goed gegaan. Vanmorgen is hij spontaan uitgegaan . Aangezet en blijt hangen bij Android scherm.

Probleem:
    Nogmaals uit( 10 sec) gewacht en dan weer aangemaakt, tevergeefs weer blijven "hangen" op androidscherm.
    Bovenstaande handeling aantal keren herhaalt, zelfde resultaat blijft "hangen" bij het Android scherm.

Wie kan mij helpen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mike29 Bekijk bericht
    Hallo,
    Situatie: heb aHome geinstalleerd en was bezig nieuwe iconen te plaatsen. Alles is goed gegaan. Vanmorgen is hij spontaan uitgegaan . Aangezet en blijt hangen bij Android scherm.

Probleem:
    Nogmaals uit( 10 sec) gewacht en dan weer aangemaakt, tevergeefs weer blijven "hangen" op androidscherm.
    Bovenstaande handeling aantal keren herhaalt, zelfde resultaat blijft "hangen" bij het Android scherm.

Wie kan mij helpen?

Kan je zo direct niet helpen ,maar wat de verkoper van t-mobile afgelopen zondag tegen mij zei is dat als ik binnen 8 dagen problemen zou hebben met de pulse ik gelijk langs moest komen om een nieuwe te halen !

Nou weet ik niet hoe het in jou geval is ...

Iets anders schiet me nou te binnen , wat vaak helpt bij dit soort elektronica is de spanning er even af te halen voor min 5 minuten ( in gewoon nederlands... 5 minuten de batterij los en daarna opnieuw proberen )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie321 Bekijk bericht
    Kan je zo direct niet helpen ,maar wat de verkoper van t-mobile afgelopen zondag tegen mij zei is dat als ik binnen 8 dagen problemen zou hebben met de pulse ik gelijk langs moest komen om een nieuwe te halen !

Nou weet ik niet hoe het in jou geval is ...

Iets anders schiet me nou te binnen , wat vaak helpt bij dit soort elektronica is de spanning er even af te halen voor min 5 minuten ( in gewoon nederlands... 5 minuten de batterij los en daarna opnieuw proberen )
    Geloof mij .. Ik heb me battery sinds gisteren uit de telefoon gehaald en heb die nu weer erop gezet. Helaas zelfde probleem "Android scherm:confused::confused::confused::confused:.

Ik ben wel van plan om het later naar een t-shop te brengen. Heb die telefoon pas een maand .

Standaard

Zie mijn thread bij de tips & the hows:

Zo, die van mij is gemaakt:

Wat te doen?
    Update van de Engelse site gedaan. (T-Mobile - Help & Support - Android tab)LET WEL: JE MOET DE FILE PAKKEN van NOvember 2009 bericht "T-Mobile Pulse Software " here " . Althans, die werkte bij mij!)
    SD kaart geformateerd in mijn pc en dus helemaal leeg. Alleen de folder dload met de 2 files erin gezet.
    SD kaart geformateerd in mijn pc en dus helemaal leeg. Alleen de folder dload met de 2 files erin gezet.
    Daarna mijn toestel als update aangezet, dus Vol key PLUS en de Ophang knop ingedrukt houden en dan de aan knop een keer aanraken.

Hij komt dan met dat hij gaat updaten etc... uiteindelijk bleef die van mij lang in het scherm "Opnieuw opstarten" dus ik heb toen na tien minuten ongeveer mijn telefoon accu eruit gehaald en dan gewoon laten opstarten. T-Mobile duurde wat lang, Android viel wel mee en daarna het welbekende T-Mobile logo met draaiende cirkel.

Die van mij doet het gelukkig weer.

En ja, ik ben alles kwijt, MAAR... voordeel van Android, ... ik had al mijn contacten al in Google staan en mijn agenda ook... dus ik heb het weer aangezet in instellingen om die 2 ook te synchroniseren en nu ben ik dus alleen maar fotos kwijt etc... voor de rest doet hij het weer...

nu even kijken tot hoe lang, maar mijne is gered...

Overigens, bij het opstarten krijg ik weer netjes de vraag of ik de taal wil wijzigen en heb netjes de Nederlandse taal kunnen pakken.
    Laatst gewijzigd door inge75; 23 December 2009 om 18:02

Standaard

deed eerst naar behoren zijn werk, af en toe wel langzamer dan het m.i. zou moeten, maar het werkt.

net op oud en nieuw loopt de pulse vast en kan geen sms niks meer verzenden, uitgezet (reset) lijkt te werken, maar sms niet te versturen, ging voorheen perfect (alleen het Touchscreen is erg lastig en moet vaak hard tikken) dus ik weer reset etc. op geven moment om de haverklap loopt de pulse vast/crashed en doet echt niks meer..........

GEK VAN TE Worden, ik op 2 januari, werd kompleet gestoord kon geen sms niks meer verzenden , dus puls naar de T mobile shop en uitgelegd, fout laten zien! deed gelukkig daar ook niks .

Ik denk krijg een ander toestel, nee wordt opgestuurd klote geen internet niks meer bij de hand, lees vaak de mails onderweg. Gaat 3-4 weken duren :confused:.

Ik heb vele t-mobile mobiels gehad dit is de slechtste foon ooit! Heb tot grote spijt mijn abbo met 2jaar verlengd............. nou dit toestel houd het geen 2jaar vol!

Ik hoop dat de pulse gemaakt wordt is 100% een software fout en dat al zo snel , nou ja beter nu dan veel later.

Ben benieuwd naar een upgrade van software.

Groet,

Marc

Standaard

heb de pulse een paar dagen terug en weer probs........... traag werken, responsde tijd bedoel ik!~

Als foon gaat hoor/voel ik het toestel wel, maarrrrrrrrrr niks in scherm, druk op opname toets ook niks en dan is verbinding weg..... vreemd.

Het touch screen werkt ook nog altijd erg matig tot slecht en ook hier probs met de response tijd, dito de gevoeligheid van intikken etc.

Ik mag hem weer opsturen, gek van te worden, is niet mee te werken, kan niet eens een simpele sms snel schrijven (tikken) laat staan een e-mail.

Dit is zoals gemeld het slechtste toestel wat ik ooit heb gehad, geef mij maar de MDA, MDA III en de opvolgers van HTC.

Jammer van de pulse maar is volgens mij een try out toestel wat wij als klanten mogen testen en wij hebben de kinderziektes ellende!

Oh ja die Battery erg snel leeg, de genoemde 100-den uren stand bye (ik geloof tot 750uur geven ze aan) nou ik zie het niet en vergeet het maar! ONMOGELIJK!!!

volgens deze gegevens: http://www.androidworld.nl/10497/geb...-pulse-online/

Technische specificaties van de T-Mobile Pulse
    • Fabrikant: Huawei
    • Afmetingen: 112 x 56.2 x 14.4 mm
    • Gewicht: 135 gram
    • Spreektijd: tot 480 minuten
    • Standby tijd: tot 750 uur
    • Netwerken: GSM
    zie genoemde link!

Groeten,

Marc.
    Laatst gewijzigd door marc; 28 January 2010 om 21:25 Reden: link toegevoegd

Soortgelijke discussies