*

T-Mobile Pulse
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: T-Mobile Pulse

Toestel
    LG Optimus 2x Speed
    Androidversie
    2.2.2

Question T-Mobile Pulse

Iemand ervaringen met een nieuw aangekomen toestel van T-Mobile Nederland? Het is een T-Mobile Pulse oftewel Huawei U8220.
    In een moment van schrijven van dit bericht blijf ik twijfelen voor het aanschaffen van dit toestel.

Standaard

Dit toestel lag op show bij de tmobile winkel op het Rokin in Amsterdam. Hij lag daar naast een HTC hero. Het toestel voelde goed en degelijk aan in de hand en het scherm is prettig groter dan dat van de hero, echter lijkt het (maar dat kan ook aan mij liggen) dat het scherm van de hero net iets beter reageert. De toestellen lagen achterin de winkel en diep in het pand gaf de GPS van de pulse nog de juiste lokatie aan, zowel de hero als de pulse hadden 1 streep 3G ontvangst. Omdat het het scherm van de pulse 3.5 inch groot is tegen 3.2 van de hero vond ik het virtuele toetsenbord op de pulse beter typen, met name in landscape modus. Een nadeel zou kunnen zijn dat het toestel als een kluit aanvoelt in de jaszak al lijken iphone gebruikers daar niet over te klagen. Als aspirant Android telefoon koper ga ik voor de pulse, en dat heeft metname te maken met de prijs. Het toestel is gratis met 1 jaar contract ipv 2 bij de hero, dan koop ik volgend jaar wel een nieuwere generatie Android tel met een snellere processor.

Toestel
    LG Optimus 2x Speed
    Androidversie
    2.2.2

Standaard

Dat is ook hetzelfde zo in het centrum van Den Haag, makkelijk vergelijken met Hero op dezelfde toonbank. Ik heb er gelijk gratis gekregen voor het aannemen van 1-jarige contract. (voorheen had ik 2-jarige contracten van vorige toestels) En ik ga er wat uitproberen.

Standaard

Ik heb deze telefoon ook al besteld en krijg het a.s. dinsdag. Ik kan nergens gebruikers ervaringen vinden. kan iemand mij helpen.

bedankt

Standaard

Ik heb het toestel nu bijna een week en het voelt zeer goed aan en werkt zeer snel.
    Lekker groot scherm en makkelijk te bedienen

Standaard

Ik heb de Pulse sinds vrijdag getest en vind het sneller reageren dan de G1. Het toestel is licht, ligt lekker in de hand alleen mis ik het toetsenbord.

Standaard

Ik heb deze telefoon ook net 5 min en nu al bevalt het mij..

zal later op dag ermee "spelen" en mijn bevindingen kenbaar maken .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koffiekitten Bekijk bericht
    Ik heb de Pulse sinds vrijdag getest en vind het sneller reageren dan de G1. Het toestel is licht, ligt lekker in de hand alleen mis ik het toetsenbord.
    Heb je kunnen uitvinden hoe je hotmail kan integreren met Android. Ik heb die op die hier op die website geprobeerd, maar lukt niet!!

Wie kan me helpen?

bedankt

Standaard T mobile Pulse

Heb de Pulse nu een week, mijn eerste toestel met een Touchscreen..

Wennen, maar wel een prima toestel. Groot scherm en alles werkt snel.

Indien er speciekere vragen zijn, post die even, geen idee wat jullie willen weten over deze telefoon.

NB. nog geen Android gehad voor deze telefoon.. Slechts nokia's, te inhoudelijk zal ik dus niet kunnen beantwoorden.

Edit: @Mike, geen hotmail, 'gewoon' gmail.. kan je niet helpen, wat ik wel weet is dat de email app gewoon gebruik maakt van pop3. Dat heeft hotmail ook.
    Laatst gewijzigd door pulst; 21 October 2009 om 15:52

Standaard

Geen idee eigenlijk, heb het toestel vandaag terug gegeven en ga weer verder met mijn G1. Kun je niet idd met pop je hotmail lezen? zou zelf overstappen op Gmail

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Prijzen T-mobile pulse bekend, leverbaar vanaf 12 oktober
    Door Ruud in forum Androidworld.nl artikelen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 September 2009, 21:40

Labels voor dit Onderwerp

Regels voor berichten