Beste forumleden en bezoekers!
Wellicht kunnen en willen jullie mij verder helpen met het onderstaande probleem.
Ik heb via Marktplaats een HTC g1 gekocht, er stond bij dat hij simlock vrij was dus dacht dat ik geen problemen zou krijgen met mijn Hi abonnement.
VOordat ik de telefoon kan gebruiken moet ik een google account aanmaken, ik heb internet bij mijn abonnenment dus ook daar verwacht ik geen problemen. Aangezien ik geen bestaand google account heb, kies ik voor create. Nadat ik zelf mijn voor en achternaam heb ingevuld. bijv Pietje puk. pietjepuk@gmail.com geeft de telefoon de onderstaande melding:
You Phone is communicating with google serverd and setting up your account. this may take up to five minutes.
Na ik denk 3 minuten komt de telefoon zelf met een melding, zie hier onder:
There is a problem cummunicating with the Google servers.
This could be a temporary problem or your SIM card may not be provisioned for data services. If it continues, call Customer Care.
Deze melding krijg ik ook op het moment dat ik mijn APN settings van Hi heb ingevoerd, misschien doe ik hier iets fout?? Daarom wil ik vragen als iemand mij kan helpen met dit probleem, mij even een pm te sturen of te reageren op dit bericht. Hoeft niet voor niets, als mijn G1 het maar gaat doen!!!
Alvast vriendelijke bedankt!
Groet, Jeroen

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
..