-
-
-
Ellowa
Ellowa
Ik heb me Blackberry kapot gegooit omdat dat ding te gaar was en iedereen er deze dagen mee loop.. zogenaamd '' ik wil pingen '' bijna niemand weet dat je ook google talk kan gebruiken en ook berichten via de pc kan sturen whaha
voor de rest heb ik maar een G1 2de hands aangeschaft omdat ik die eigenlijk altijd al wou, maar al een telefoon had..
ik moest gewoon een android hebben maar was er '' toen '' nog niet, zoveel jaar later tot de dag van vandaag besloten om het maar eens even te kijken hoe het werkt.. ik heb hier en daar wel wat over mee gekregen en heb de G1 een paar dagen in bezit en hier en daar wat apps uitgeprobeerd.
het eerste wat me opviel was dat ik me outlook contact personen niet kon syncen , er een tijdje mee geklooid te hebben is het wel gelukt ( met calender sync me data's koppieren en online bij gmail alle contact personen handmatig invoeren ) alleen mis je hier en daar wat heb ik het Idee..
voor de rest snap ik niets van de firmware me phone.. kzie over al 2.0 / 2.01. en binne kort 2.1 ? als ik up to date ben ?!
wat ik nu heb is
Model number:
Android Dev phone 1
Firmware Version:
1.6
Baseband Version:
62.505.20.17h_2.22.19.26I
Kernel Version:
2.6 allemaal getalletjes APA26#19
Build number:
dream_devphone-userdebug 1.6 DCR83
14721 test-keys
deze heb ik zo gekregen dus denk wel dit geroot is ofz..
( kweet niet precies wat dit inhoud ) maar weet wel dat die niet standaard is.. kan ik hier de nieuwste firmware opkrijgen ?
Greetz
Rino
-
-
-
Regels voor berichten