-
-
-
3 February 2012, 23:36
FF Voorstellen.....Reindje
Hallo gebruikers van het forum, ik heb net 2 week de Galaxy S2 en redelijk tevreden over het toestel.
Was een Winmobile liefhebber maar word helaas niet meer in die vorm nog geleverd met nieuwe gsm's.
Heb een HTC touch Cruise die nog steeds dienst doet als 2e toestel (voor contact met ex en kids).
En heb een paar maand een Nokia C7 gebruikt maar Symbian zo zat dat ik een Motorola Defy erbij heb gekocht.
Heel fijn toestel maar voor sommige games niet snel genoeg (ook niet na cpu op 1100Mhz).
Na (fout) flashen voor dood gewaand en van ellende maar de Galaxy besteld en later toch weer een poging gedaan
en warempel het ding weer tot leven gekregen en maar verkocht want wat moet je met zoveel telefoons.
Galaxy is een fijn toestel en lekker snel maar dat Android en sommige dingen (apps) staan me nog steeds niet aan.
Ben gewent om voice command te kunnen gebruiken als beroeps chauffeur en dat was iets wat in Winmobile perfect werkte met van te voren ingesproken stem opdrachten en was bij de Nokia 1 van de weinige dingen die hij perfect deed.
Moet na een half jaar Android nog steeds wennen de omslachtige manier van hoe de software geïnstalleerd is en werkt maar krijg het langzamer hand redelijk onder de knie maar blijf van mening dat het een rommeltje is omdat het per toestel weer heel anders is ingedeeld zoals ik gister zag op Samsung Gio van m'n broer.
Winmobile werkt(e) heel stabiel (vind ik) en was op ieder toestel hetzelfde ingedeeld waardoor je makkelijker wist waar je wat moest zoeken en instellen.
Hoop hier nog wat meer dingen te kunnen leren hoe 1 en ander te doen, vandaar mijn aanmelding hier.
Grtn. Reind(je)
Regels voor berichten