*

Bericht van een nieuwkomer op dit forum.
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Bericht van een nieuwkomer op dit forum.

a.jongebloed's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S Plus
    Androidversie
    Gingerbread 2.3.5

Standaard Bericht van een nieuwkomer op dit forum.

Geachte forumleden,

Ik ben een nieuwkomer op dit forum, en ik moet zeggen dat ik het erg leuk en zeer leerzaam vind! Ik ben ook nieuw in de Android wereld. Ik ben echter geen “newbee” in de computerwereld, ik hou me er al heel lang mee bezig. Echter door ziekte heb ik zullen we maar zeggen een soort digitale winterslaap gehouden, waar ik afgelopen voorjaar uit ontwaakt ben. Ik moet zeggen dat er heel veel veranderd is in korte tijd, de mogelijkheden zijn exponentieel gegroeid. Ik heb nu bijna 2 maanden een smartphone, een Samsung Galaxy S plus en ik ben zeer onder de indruk van de prestaties en de mogelijkheden, wow! Echter waar ik minder tevreden over ben is de grote hoeveelheid problemen die ik tot nog toe heb ondervonden. En ook nog eens problemen van zeer uiteenlopende aard. Soms is het ook moeilijk om te doorgronden aan wie of wat deze problemen zijn toe te schrijven. Ligt het aan Android, aan mijn toestel, de Samsung Galaxy, aan de fabrikant Samsung, aan het Samsung Service Centre, aan mijn provider T-Mobile, aan de winkel waar ik mijn toestel heb gekocht of aan onkunde van mijzelf? Een en ander is bepaald nog niet stabiel, het staat zoals ik het nu ervaar nog in de kinderschoenen. Ik ben dan ook blij dat ik mijn Nokia Classic gewoon heb aangehouden, heeft me nog nooit in de steek gelaten, communiceert prima met mijn laptop.
    Nog een opmerking over het taalgebruik op het forum, dat is wel eens wat aan de magere kant, terwijl we toch zo’n prachtige taal hebben. Het gaat weliswaar over Android, en natuurlijk zitten hier forumleden met een diepgaande kennis van zaken, maar het gaat bij een forum toch om kennisoverdracht? Wat ik wel heel goed vind is dat jullie al veel begrippen uit het jargon, direct linken aan de begrippenlijst, ga zo door! Wat voor de ene gebruiker vanzelfsprekend is, is voor de ander een raadsel, en omdat de echte doorbraak van de smartphone eigenlijk nog maar heel recent heeft plaatsgevonden zullen er relatief veel “newbees” zijn, die door onbegrijpelijk taalgebruik misschien afhaken, en dat is jammer want hoe meer je er van weet, hoe leuker het wordt! Begrijp me goed, het is opbouwende kritiek, niet bedoeld om over iemand te oordelen.

Ik vond dat ik dit wel mocht schrijven, ik heb binnen 1 week over de duizend lezers op 1 post gekregen, en ik zie nu zelfs ***** verschijnen. Voor mij een stimulans om door te vragen, vragen is nooit dom! Tevens, ook als het moet kwalijke praktijken aan de orde te (blijven) stellen, tot de zaak is opgelost. Samen staat we sterk(er) en samen lossen we problemen op!

Groeten,
    Allard Jongebloed

Moderator Sander M's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire
    Provider
    Hi
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.7
    ROM
    Oxygen 2.3.2

Standaard

Moderator
    verplaatst naar 'stel jezelf voor' forum
    Welkom om ons forum Allard! Ik heb je bericht even verplaatst naar de correcte sectie.Veel plezier met je Android, en je kan hier altijd terecht met vragen.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik
    Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
    S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps

a.jongebloed's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S Plus
    Androidversie
    Gingerbread 2.3.5

Standaard

Ok, bedankt. Het bericht staat nu op de goede plek.

Groeten Allard

rvd1969's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S2 (GT I9100)
    Androidversie
    2.3.4

Standaard

Welkom op het AW Forum.

Soortgelijke discussies

1. SNS bericht
    Door Chickie_05 in forum Samsung Galaxy S
    Reacties: 2