*

Bericht van een nieuwkomer op dit forum.
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Bericht van een nieuwkomer op dit forum.

a.jongebloed's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S Plus
    Androidversie
    Gingerbread 2.3.5

Standaard Bericht van een nieuwkomer op dit forum.

Geachte forumleden,

Ik ben een nieuwkomer op dit forum, en ik moet zeggen dat ik het erg leuk en zeer leerzaam vind! Ik ben ook nieuw in de Android wereld. Ik ben echter geen “newbee” in de computerwereld, ik hou me er al heel lang mee bezig. Echter door ziekte heb ik zullen we maar zeggen een soort digitale winterslaap gehouden, waar ik afgelopen voorjaar uit ontwaakt ben. Ik moet zeggen dat er heel veel veranderd is in korte tijd, de mogelijkheden zijn exponentieel gegroeid. Ik heb nu bijna 2 maanden een smartphone, een Samsung Galaxy S plus en ik ben zeer onder de indruk van de prestaties en de mogelijkheden, wow! Echter waar ik minder tevreden over ben is de grote hoeveelheid problemen die ik tot nog toe heb ondervonden. En ook nog eens problemen van zeer uiteenlopende aard. Soms is het ook moeilijk om te doorgronden aan wie of wat deze problemen zijn toe te schrijven. Ligt het aan Android, aan mijn toestel, de Samsung Galaxy, aan de fabrikant Samsung, aan het Samsung Service Centre, aan mijn provider T-Mobile, aan de winkel waar ik mijn toestel heb gekocht of aan onkunde van mijzelf? Een en ander is bepaald nog niet stabiel, het staat zoals ik het nu ervaar nog in de kinderschoenen. Ik ben dan ook blij dat ik mijn Nokia Classic gewoon heb aangehouden, heeft me nog nooit in de steek gelaten, communiceert prima met mijn laptop.