Waarde Android-genoten,
Na ruim 12 jaar Palm-gebruik (Palm III, V, Vx, Treo 650 en 680) stop ik ermee.
En ik stap over naar het Android OS, met de HTC Hero als smartphone. Die naar goed oud gebruik binnen één dag door PDAShop geleverd wordt.
Reden?
Het wachten op de Palm Pré duurt me veel te lang. De Pré is een geweldige machine en ik zou 'm graag gehad hebben.
Maar dan moet-ie wel op de markt beschikbaar zijn. En dat is-tie elf maanden na aankondiging nog steeds niet.
Als je dan de HTC Hero ziet, dan begin je toch wel hebberig te worden van dit apparaat.Mooie vorm (als je van die kin houdt) en een geweldige bediening, zo lees ik uit alle reviews. Gewoon leverbaar en morgen is-tie er.
De voornaamste reden voor de overstap is echter dat Web Os van Palm het niet zal redden, zeker niet met de fenomenale opkomst van Android en de snelheid waarop smartphone-leveranciers dit omarmen. Android krijgt met de dag meer momentum. En het wordt zelfs een bedreiging voor Apple met de iPhone, denk ik.
Dus meld ik me graag aan bij het Androidworld.nl forum.
En ik hoop veel te leren van de al meer ervaren Android en Hero-gebruikers.
Als Android newbie
Groeten,
Socrates, een filosoof uit Vlaams-Brabant

LinkBack URL
About LinkBacks
Mooie vorm (als je van die kin houdt) en een geweldige bediening, zo lees ik uit alle reviews. Gewoon leverbaar en morgen is-tie er.

Met citaat reageren

héél mooie grafische schil, met voldoende hardware knopjes om alles goed te sturen. Goeie kwaliteit beeldscherm en ook de kleine symbooltjes blijven goed leesbaar. Een feestje. Met de vingertjes over het scherm gaat lekker, en de overstap van een HW keyboard naar een keyboard op glas gaat snel.