Sinds enige tijd komt het steeds vaker voor dat de X8 van mijn vrouw opnieuw opstart, zonder enige aanleiding.
Ziijn er meer mensen die hier last van hebben, of liever hadden en waarbij het verholpen is?
Sinds enige tijd komt het steeds vaker voor dat de X8 van mijn vrouw opnieuw opstart, zonder enige aanleiding.
Ziijn er meer mensen die hier last van hebben, of liever hadden en waarbij het verholpen is?
Niemand???? ben ik de enige????
Er is altijd vanzelf iemand die je vraag ziet, je tweede post heeft helemaal geen zin, is totaal overbodig. Het enige wat ik voor kan stellen is een verse installatie, of, als je je x8 geroot hebt, wat ik niet denk, gewoon een stabielere ROM zoeken. Of een factory reset doen, of met pc companion opnieuw installeren. Zorg dat je, als je het gaat doen, een goede backup hebt gemaakt van alles wat je wilt houden, want dat gaat allemaal weg.
One X
Niet geroot, Ice Cream 4.0.3 (Sense 4.0)
Quadrant: 4900Linpack: 160 K MFLOPS
X10
Geroot met Flashtool, Gingerbread 2.3.7 (Cyanogenmod 7.2):
Quadrant: 1700
Linpack: 40 K MFLOPS
Heeft iemand je goed geholpen ? Bedank diegene dan via de reputatieknop onder zijn/haar naam.
Root+custom ROM op X10, dualtouch op X10
Dare to ask
bedank voor het antwoord, en ik zal hier zeker naar kijken. Maar had je dit ook geantwoord, zonder mijn tweede post? Ik betwijfel het, maar zal voortaan wat meer geduld hebben. In ieder geval bedankt.
hoi, je bent niet de enige. Ik heb dat nl ook. Mijn toestel is wel geroot en heb er nu een Android versie 2.3 op zitten. Ik weet niet of het hieraan ligt. Misschien zou ik eens moeten proberen om een andere versie te nemen (maar heb er niet zoveel zin on om alles opnieuw te moeten instellen ed). Het valt me wel op dat het (bijna) alleen gebeurt als ik mijn mobiel internet heb aan staan. Als deze af staat (wel staat altijd WiFi aan) dan gebeurt het misschien maximum 1x per week. Mar als het mobiel internet aan staat, dan kan het oplopen tot een keer of 4/5 per dag.
Hopelijk zal iemand jou kunnen zeggen waaraan het ligt. Dan ben ik ook geholpen ;-)
grts