Graag gedaan![]()
Graag gedaan![]()
Grtzz obnoX10us
als dit echt werkt, ben ik dan wel of niet al mijn contacten etc. kwijt?
die ben je kwijt inclusief alle andere data (excl. wat op de kaart staat)
Beste allen,
net zoals de persoon hierboven heb ik een probleem met mijn patrooncode.
Ik heb op mijn werk een Galaxy S II i9100 Android van Samsung gekregen bij een vergadering (was een cadeautje).
Ik had die gsm dan beveiligd met een patrooncode maar door een stommiteit van mij (= te ingewikkeld willen maken) vind ik deze niet meer terug waardoor ik het toestel niet meer kan gebruiken. Ik heb naar Samsung gebeld en blijkbaar is de enige oplossing terugsturen maar daarvoor heb je een recu'tje nodig..hetgeen ik natuurlijk niet heb vermits het om een cadeau gaat. Andere oplossing die Samsung aanbood is het opsturen naar gsmrepareren.nl die het dan herstellen. Probleem daarbij is dat het me dan zowieso 36 euro zal kosten, enkel om het systeem te herstellen (wat toch niet zo moeilijk is vermoed ik). Mijn vraag is dus: bestaat er een programma online ofzo dat ik kan downloaden om dit zelf te overbruggen. Ik weet dat al mijn gegevens dan weg zijn maar vermits deze nog vrij nieuw is stond er niet al te veel info op.
Alvast bedankt voor feedback.
Vriendelijke groeten,
Hij vraagt toch nu hewoon om je gmail wachtwoord?
Als je dat intikt, ben je er weer in.
One X
Niet geroot, Ice Cream 4.0.3 (Sense 4.0)
Quadrant: 4900Linpack: 160 K MFLOPS
X10
Geroot met Flashtool, Gingerbread 2.3.7 (Cyanogenmod 7.2):
Quadrant: 1700
Linpack: 40 K MFLOPS
Heeft iemand je goed geholpen ? Bedank diegene dan via de reputatieknop onder zijn/haar naam.
Root+custom ROM op X10, dualtouch op X10
Dare to ask
One X
Niet geroot, Ice Cream 4.0.3 (Sense 4.0)
Quadrant: 4900Linpack: 160 K MFLOPS
X10
Geroot met Flashtool, Gingerbread 2.3.7 (Cyanogenmod 7.2):
Quadrant: 1700
Linpack: 40 K MFLOPS
Heeft iemand je goed geholpen ? Bedank diegene dan via de reputatieknop onder zijn/haar naam.
Root+custom ROM op X10, dualtouch op X10
Dare to ask
Ik heb het vandaag ook gehad, en ik heb niet een sony erricson, maar een nieuwe andere andriod smartphone die ik ook vandaag heb gekocht. ik scheet letterlijk alle kleuren in me broek. ik ben er achter gekomen. er staat dat je je EMAIL moet invullen. maar als je naar de Market moet.. moet je je GMAIL invullen! wat je dus moet doen is ..............@GMAIL.com inplaats van ..............@HOTMAIL.com
^ goed ^ fout
Succes! xoxo
Ja klopt, google registeerd ieder Android apparaat met z'n gmail account, daarmee unlock je hem dus ook.
vrij logisch dat je met een google-telefoon met je google-acount moet inloggen...
maar gelukkig werkt het weer!
Sony Ericsson XPERIA X10ROM: STOCK 2.3.3Sony Ericsson gebruiker sinds de K800i uit wasHeeft iemand je goed geholpen? druk dan op de reputatieknop onder zijn bericht, of gewoon op Like (: