nou k ging me telefoon halen zet hem aan geef hem een tikje tegen de toonbank, loopt vast om vervolgens opnieuw op te starten
dus hij is nu weer terug naar het repair centre en heb dus nu nog steds een leentoestel![]()
nou k ging me telefoon halen zet hem aan geef hem een tikje tegen de toonbank, loopt vast om vervolgens opnieuw op te starten
dus hij is nu weer terug naar het repair centre en heb dus nu nog steds een leentoestel![]()
mischien is het iets met je snelheidsmeter? dat een app erop crasht ?
Sony Ericsson XPERIA X10ROM: STOCK 2.3.3Sony Ericsson gebruiker sinds de K800i uit wasHeeft iemand je goed geholpen? druk dan op de reputatieknop onder zijn bericht, of gewoon op Like (:
watniet? de app?
Sony Ericsson XPERIA X10ROM: STOCK 2.3.3Sony Ericsson gebruiker sinds de K800i uit wasHeeft iemand je goed geholpen? druk dan op de reputatieknop onder zijn bericht, of gewoon op Like (:
jaa de app heb ik niet maar t is echt als je kracht op het toestel uitoefend als je te hard op het scherm drukt bijvoorbeeld
Lijkt me toch echt een hardware en geen softwarefout.
One X
Niet geroot, Ice Cream 4.0.3 (Sense 4.0)
Quadrant: 4900Linpack: 160 K MFLOPS
X10
Geroot met Flashtool, Gingerbread 2.3.7 (Cyanogenmod 7.2):
Quadrant: 1700
Linpack: 40 K MFLOPS
Heeft iemand je goed geholpen ? Bedank diegene dan via de reputatieknop onder zijn/haar naam.
Root+custom ROM op X10, dualtouch op X10
Dare to ask
precies daarom zij ik ook tegen die telefoon verkoper jaa software update ken ik zelf oko wel
maare volgens mij was het beleid van the phone house 3 keer weg is een nieuw toestel dus hoop stiekum dat het nu nog steeds niet is gemaakt haha:P
haha dat kan ik begrijpen ja, hou ons maar op de hoogte ben benieuwd
jaa doe ikk krijg hem denk ik aanstaande woensdag terug
![]()
mijn samsung galaxy y heeft het zelfde probleem.
nieuwe batterij, firmware upgrade, reset naar fabrieksinstellingen niets helpt.
hij start niet eens meer op.
dacht eerst dat hij uitviel.
het rare is dat hij dit niet doet als hij een tweede voedingsbron heeft, de oplader.
dan blijft ie aan.
batterij heeft geen speling, contactpunten zijn in orde.
en nieuwe batterij geeft t zelfde probleem.