Kan dit topic gesloten worden? Ik heb een nieuwe aangemaakt, is nog een beetje klein. Maar binnenkort maak ik denk ik een preview, waar alle informatie in staat.
Kan dit topic gesloten worden? Ik heb een nieuwe aangemaakt, is nog een beetje klein. Maar binnenkort maak ik denk ik een preview, waar alle informatie in staat.
Laatst gewijzigd door Gijs; 3 November 2009 om 20:48 Reden: Was nodig
Ik acht de kans zelfs aanwezig dat dit mijn nieuwe Android toestel gaat worden, wat een specs..!
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden
Heb tot nu toe nog geen Android toestelletje gekocht. Dat komt vooral omdat ik wacht tot voip via 3G echt toegestaan wordt. Ik heb een tijdje rondgeneust op het internet, en dit artikel gevonden. Wel interessant voor wie zich nog meer interesseert in gratis internetbellen.
Ik heb ook gewacht tot de wat betere merken zoals SE en LG met Android smartphones zouden komen, vooral ook omdat ik altijd een SE heb gehad (walkman-serie). Die bevielen me zo goed, let op bouwkwaliteit en gebruikersvriendelijkheid, dat ik denk ik ga voor de Xperia X3. Nou maar hopen dat ie gauw uitkomt.
Beetje jammer Macfreaker... Ik wacht zelf ook met smart op dit toestel. Zou liever wel hebben dat mijn abonnement tegen die tijd is afgelopen, want wachten tot het afgelopen is terwijl dat dit toestel al op de markt is gaat lastig worden...
Dit word ook zeer waarschijnlijk mijn volgende androidtoestel.
Ziet er echt prachtig uit en zeer mooie specs.![]()
in feb. mag ik weer en dan is deze van mij. werkelijk een WOW
altijd aan het spelen met roms en andere zaken.
Nog een andere foto, waarschijnlijk al wat ouder.
Hier mist ook de Rachael interface, lijkt er zelfs nog minder op dan de vorige foto. Maar zoals ik al zei, mij maakt het niet uit, heb gezien dat Android Eclair er ook heeeeel vet uit gaat zien
Sony Ericsson annouces Rachael in November
So-welcome announcement from Sony Ericsson will be in early November. It will be announcement of great smartphone which has harmonious codename Rachael. As you may know, Sony Ericsson Rachael is Aindroid-based device which has 4.0″ WVGA Touchscreen. The device has chipset Qualcomm QSD8250 Snapdragon 1 GHz. And, of course, Rachael has a 8.1 megapixel camera with autofocus, 3.5 mm audio jack and standard micro-USB connector. Sony Ericsson Rachael will be available in two beautiful colours: Sensuous Black and Luster White.
Bron