Nee er werd zeker niet moeilijk over gedaan, alleen je bent je toestel ruim 2 weken kwijt.
Succes
Nee er werd zeker niet moeilijk over gedaan, alleen je bent je toestel ruim 2 weken kwijt.
Succes
die van mij gaat ook weer terug naar T-Mobile. leek in eerste instantie opgelost te zijn maar nu krijg ik bijna moordneigingen op m'n telefoon... wat een verschrikking... vastlopers, random reboots, plotseling leeg... pffffff
Sony Ericsson XPERIA X10ROM: STOCK 2.3.3Sony Ericsson gebruiker sinds de K800i uit wasHeeft iemand je goed geholpen? druk dan op de reputatieknop onder zijn bericht, of gewoon op Like (:
Hallo,
Ik heb me even geregistreerd voor dit forum omdat ik nogal een groot probleem heb met mijn Sony Ericsson Xperia X10. Heb al een half jaar of iets dergelijks hetzelfde probleem als op dit forum, destijds een software-update gedaan, naar advies van een T-mobile medewerker, maar het probleem is niet verholpen daarmee. Hierna viel de batterij steeds vaker en sneller uit, en vandaag de dag valt hij na pakweg 10 minuten uit. Mijn telefoon is dus niet meer fatsoenlijk te gebruiken, alleen eigenlijk nog als hij aan de oplader ligt. Wat adviseren jullie? Een software-update heeft destijds het probleem niet verholpen, dus ik denk niet dat het dat deze keer wel gaat doen (zal het vanmiddag wel even proberen). Tevens ga ik met 1,5 week op wintersport, zou mijn telefoon klaar zijn binnen die tijd als ik hem voor reparatie opstuur?
One X
Niet geroot, Ice Cream 4.0.3 (Sense 4.0)
Quadrant: 4900Linpack: 160 K MFLOPS
X10
Geroot met Flashtool, Gingerbread 2.3.7 (Cyanogenmod 7.2):
Quadrant: 1700
Linpack: 40 K MFLOPS
Heeft iemand je goed geholpen ? Bedank diegene dan via de reputatieknop onder zijn/haar naam.
Root+custom ROM op X10, dualtouch op X10
Dare to ask