Ik kreeg pas elke keer de irritante melding bij het opstarten van Whatsapp dat er een update was. Op een gegeven moment heb ik de download maar gestart. Toen de download na een week nog niet binnen was heb ik dom gedaan en whatsapp verwijderd in de hoop dat ik het gewoon weer zou kunnen installeren. Ik kwam erachter dat ik helemaal niks kon downloaden in de Market. Het probleem zit hem in google. Ik kan met mijn telefoon niet op de gmail en google talk. Wanneer ik me aanmeld via de browser kan het wel. Ik kan gewoon internet gebruiken, eigenlijk alles, behalve aanmelden via de telefoon bij google dingen. Nu zou dat mij niks interesseren, als je dan maar gewoon apps in de Market zou kunnen downloaden. Niet dus........

Ik heb toen mijn telefoon gereset. Toen begonnen de problemen pas echt. Ik kan mijn scherm niet meer beveiligen op de normale manier. Ik had maar een beveiligings'profiel' ingesteld maar deze zie ik alleen als ik mijn telefoon aanzet.
Het time-out scherm schakelt na 1 minuut uit. Maar de optie om hem echt te beveiligen is domweg weg. Ik durf mijn telefoon bijna niet meer aan te raken want als ik op een knop druk per ongeluk gaat ie van alles doen.
Normaal gesproken, als ik op de uitknop kort drukte, kreeg ik 3 opties te zien. Nu nog maar 1 optie: uitschakelen.

Ook normaal bellen is nooit mogelijk geweest met dit toestel. Tijdens het bellen gaat hij de microfoon knop aanklikken, ophangen, nummers typen enz. Ook al houd ik t ding doodstil tegen mijn hoofd, bellen is met deze telefoon niet echt een optie. Alleen op de luidspreker kan het en met de headset maar dan moet je wel uitkijken dat je nergens op drukt.

Dus nu: heb ik geen whatsapp, kan niks downloaden, kan het scherm niet beveiligen en opties zijn weg.
Ik ben zo blij met dit toestel Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een toestel, bah zeg!