Gisteravond moest ik wegens persoonlijke ( lichamelijke ) omstandigheden naar het ziekenhuis te enschede. Gsm had accustand van 70%. Op de heenweg alleen de gsm op standby omdat ik perse telefonisch standby moest zijn omdat de 1e hulp zou kunnen bellen. Had wegens de enorme pijnen ook echt geen behoefte om andere dingen uit te proberen.
Nadat de catheter weer voor de zoveelste keer was geplaatst bij 1e hulp en de blaas weer leeg was ( wat een heerlijk gevoel ) had ik terwijl mijn kameraad reed wel zin om even de navigatie te proberen. Accucapaciteit 67% , en terug in hengelo wat nog geen 10 KM is en een half uurtje tijd neemt stond de accucapaciteit op 20%. WAT moet ik doen om de accu toch redelijk vol te krijgen? Extra lang opladen soms of de gsm net zolang gebruiken tot ie aangeeft dat de oplaadsnoer maar weer op de sigarenaansteker moet en thuis ( dus nu ) dat kl**ending maar weer aan de thuislader. En straks om 07:00 moet ik weer naar apeldoorn - rommelmarkt americahal - heb dan toch weer de GSM nodig. Wie het weet mag het zeggen. Enne wat de lichamelijke klachten betreft ik ben goddank zonder pijn en ga zo lekker effe pitten. Jullie allemaal prettige zondag gewenst!

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren