*

Wat een ellende dat stroomverbruik !!!
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Wat een ellende dat stroomverbruik !!!

albertbolink's schermafbeelding

Toestel
    Sony Ericson Xperia 10 - HTC Desire HD

Standaard Wat een ellende dat stroomverbruik !!!

Gisteravond moest ik wegens persoonlijke ( lichamelijke ) omstandigheden naar het ziekenhuis te enschede. Gsm had accustand van 70%. Op de heenweg alleen de gsm op standby omdat ik perse telefonisch standby moest zijn omdat de 1e hulp zou kunnen bellen. Had wegens de enorme pijnen ook echt geen behoefte om andere dingen uit te proberen.

Nadat de catheter weer voor de zoveelste keer was geplaatst bij 1e hulp en de blaas weer leeg was ( wat een heerlijk gevoel ) had ik terwijl mijn kameraad reed wel zin om even de navigatie te proberen. Accucapaciteit 67% , en terug in hengelo wat nog geen 10 KM is en een half uurtje tijd neemt stond de accucapaciteit op 20%. WAT moet ik doen om de accu toch redelijk vol te krijgen? Extra lang opladen soms of de gsm net zolang gebruiken tot ie aangeeft dat de oplaadsnoer maar weer op de sigarenaansteker moet en thuis ( dus nu ) dat kl**ending maar weer aan de thuislader. En straks om 07:00 moet ik weer naar apeldoorn - rommelmarkt americahal - heb dan toch weer de GSM nodig. Wie het weet mag het zeggen. Enne wat de lichamelijke klachten betreft ik ben goddank zonder pijn en ga zo lekker effe pitten. Jullie allemaal prettige zondag gewenst!

i_like_android's schermafbeelding

Toestel
    Welke zou ik kopen ?
    Provider
    Proximus
    Root
    Nee

Standaard

Elke smartphone verbruikt veel meer dan een klassieke gsm. Heb zelf een Nexus one en van de zaak een Blackberry en beiden houden het maar een 16 uur bij intens verbruik. Ik gebruik deze wel niet voor navigatie zoals jij doet.

Standaard

Vergeet niet dat een 'echt' navigatiesysteem ook zonder carkit maar iets van 2 uur meegaat vaak. Daarom zit bij die dingen standaard zon sigarettenlader. Als je geen GPS gebruikt (wat gewoon heel veel stroom gebruikt, want het gebruikt en de GPS module en constant internet) gaat je accu toch wel een goeie dag mee

Toestel
    Samsung Galaxy SII

Standaard

Op hoeveel procent heb je je scherm staan? Ik gebruik intensief mijn tel, en heb mn scherm op 15-20% staan. Is meer dan genoeg en scheelt enorm aan accu. Buiten dat om moet ik hem dagelijks laden.
    Gezondheid weer oke?

Sent from my X10i using Tapatalk
    Samsung Galaxy SII - 2.3.5
    Samsung Galaxy S - 2.3.5
    HTC Desire Z stock
    SE Arc stock
    SE Neo stock

Soortgelijke discussies

1. Stroomverbruik tijdens navigeren
    Door eboo in forum Sony Ericsson Xperia X10
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 19 October 2010, 18:12