Beste Iedereen,
Om te voorkomen dat mensen hetzelfde probleem krijgen als ik:
Indien je een toestel voor reparatie onder garantie naar gsmrepareren.nl (solid vision) stuurt zorg er dan voor dat je custom ROM teller (samsung s2) op 0 staat anders vervalt direct permanent je garantie.
Ik was zelf zo stom geweest om het toestel met de teller van de custom ROM op 1 te laten staan (bij gebrek aan een usb key), aangezien ik her en der las dat men hier niet naar keek en ik ook geen enge verhalen las bij mensen die dit was overkomen.
Dus wel, ze kijker er naar, maken een foto van het scherm, slaan dit op in hun database waardoor permanent de garantie vervalt...ook al bied je daarna opnieuw het toestel met counter op 0; ze houden dit bij zelf bij.
Mijn toestel was 1 week oud toen het overleed (kan niet zijn gekomen door een custom ROM) maar ik wilde het toestel zo snel mogelijk laten repareren. Ik had de originele ROM teruggezet maar ik had geen key om de counter naar 0 te zetten. Stomme fout. De verkopende partij wilt mij gelukkig wel helpen met het repareren onder garantie/of een nieuwe. Reparatie kosten zijn 350 euro!!!
Wees gewaarschuwd!

1Likes
LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
Is dat alleen bij samsung?

Ben je goed geholpen, gebruik