*

Muziek en andere bestanden op Samsung Galaxy voor dummies
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Muziek en andere bestanden op Samsung Galaxy voor dummies

Standaard Muziek en andere bestanden op Samsung Galaxy voor dummies

Ik ben denk ik een dummy want er staat al veel op dit forum over muziek en bestanden. Het lukt alleen maar niet om het voor elkaar te krijgen, oplossingen die ik probeer werken niet.

Ik heb een map media op de interne SD waarin ik een map Ringtones heb gemaakt. Via USB heb ik daar in een M4A bestand gezet, dat bestand zie ik via applicaties > mijn bestanden > media > ringtones gewoon staan en ik kan het nummer afspelen.

Hoe kan ik nou dat nummer te voorschijn toveren via applicaties en de standaard icoon Muziek ?? Daar zie ik allleen maar de voorbeeld muziek bestanden uit de map Samsung (als ik mijn muziek toevoeg aan die Samsung map zie ik het ook niet via de standaard icoon).

Hoe krijg ik nu dat nummer als Ringtone, via de optie geluid kan ik het niet vinden.

Is het soms zo dat via de standaard icoon alleen mp3 afgespeeld kan worden ????

Daarnaast hoe kan ik mappen met foto's benaderen via de Galery. De map DCIM staat daar al maar ik zou graag ook ander fotomappen daar willen zien.

Wil iemand aub een uitgebreid antwoord geven met tips over waar mappen / bestanden /muziek / foto's etc neer te zetten, hoe kan je mappen via de galery tonen, hoe zie je je muziek via de muziek icoon kan oproepen, als newby zoek je je een rotje. De telefoon handleiding is daar ook onduidelijk in.

Of is die handleiding er al en kan ik m gewoon niet vinden ?

Groeten Hans

Grtz Hans
    Laatst gewijzigd door DeKeet; 24 December 2011 om 10:09

Standaard

PS
    Als ik een map in DCIM toevoeg en daar met USB een foto inzet dan nog zie ik de map niet via galery terwijl ik de map op mijn pc duidelijk zie staan. In Galery zie ik alleen de map Camera en de map DCIM, de foto's die ik in de root van de map dcim heb gezet, maar niet de map Achtergrond die ik in DCIM heb aangemaakt.

Standaard

Ah na nog meer zoeken vond ik de tutorial voor Ringtones. Die tab naar Wiki drong niet tot mij door.

Ringtones vanaf je SD-kaart - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Soortgelijke discussies

1. desire z herstellen voor dummies zit in het buitenland
    Door eenzamejongedame in forum HTC Desire Z
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 25 July 2011, 19:14
  2. Uitleg voor dummies?
    Door Fredje75 in forum HTC Desire S
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 11 June 2011, 10:01
  3. Erwintd Android voor dummies
    Door erwintd in forum Stel jezelf voor
    Reacties: 8