Ik ben denk ik een dummy want er staat al veel op dit forum over muziek en bestanden. Het lukt alleen maar niet om het voor elkaar te krijgen, oplossingen die ik probeer werken niet.
Ik heb een map media op de interne SD waarin ik een map Ringtones heb gemaakt. Via USB heb ik daar in een M4A bestand gezet, dat bestand zie ik via applicaties > mijn bestanden > media > ringtones gewoon staan en ik kan het nummer afspelen.
Hoe kan ik nou dat nummer te voorschijn toveren via applicaties en de standaard icoon Muziek ?? Daar zie ik allleen maar de voorbeeld muziek bestanden uit de map Samsung (als ik mijn muziek toevoeg aan die Samsung map zie ik het ook niet via de standaard icoon).
Hoe krijg ik nu dat nummer als Ringtone, via de optie geluid kan ik het niet vinden.
Is het soms zo dat via de standaard icoon alleen mp3 afgespeeld kan worden ????
Daarnaast hoe kan ik mappen met foto's benaderen via de Galery. De map DCIM staat daar al maar ik zou graag ook ander fotomappen daar willen zien.
Wil iemand aub een uitgebreid antwoord geven met tips over waar mappen / bestanden /muziek / foto's etc neer te zetten, hoe kan je mappen via de galery tonen, hoe zie je je muziek via de muziek icoon kan oproepen, als newby zoek je je een rotje. De telefoon handleiding is daar ook onduidelijk in.
Of is die handleiding er al en kan ik m gewoon niet vinden ?
Groeten Hans
Grtz Hans

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren