Laatst gewijzigd door nanders; 28 January 2012 om 14:32
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Sorry Nanders, maar nee! Wel bijna goed.
/system/xbin/su is een bestand zonder file extension. Je moet dus het bestand su in de map /system/xbin/ verwijderen! En daarna ook de Superuser.apk verwijderen, dat kan via manage applications.
/system/xbin/su is a file withouth file extension. You have to delete the file su in the map /system/xbin/! And after that, delete Superuser.apk, which you can uninstall via manage applications.
ik las niet goed, bedankt voor de verbetering ;-)
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Hi,
Ben een beetje een newbie met Android, maar heb verstand van computers. Heb een Samsung Galaxy TXT B5510 besteld.
Dus ik wil het ding gaan rooten. Zodra die binnen komt.
Kan ik daarna als er een update is voor mijn toestel via KIES, gewoon nog updaten met KIES?
Ik ga er nu van uit dat dat zou moeten kunnen, maar dat je alleen daarna opnieuw moet rooten, maar wat weet ik?
Hoi,
Bedank voor de uitleg, tis helemaal gelukt maar hoe kun je je toestel eigenlijk weer unrooten?
Alvast bedankt!
Gr. Abid
Het het al gevonden op een andere site:
- Download update-unroot.zip from here
- Copy this to root of your SD card
- Switch off Samsung Galaxy Y
- Switch on in recovery mode by pressing power, volume up, home buttons together
- Choose “Apply Update from SD card”
- Select update-unroot.zip from the list.
- After the process in complete, reboot your phone.
- If you have busybox installed, you can remove it like any application.
bron: How To Root And Unroot Samsung Galaxy Y : Complete Tutorial | PcHooks
Ik probeer alles, maar krijg toestel absoluut niet in download mode. iemand nog een oplossing?
je zou de link bovenaan die nog naar megaupload verwijst eens moeten aanpassen met de link die meer naar onder staat hier in het topic.
misschien ook ineens die unroot download link toevoeging in de eerste post?
Na jarenlang Symbian en Maemo gebruiker, nu geandroidiseerd:Smartphone: Samsung Galaxy S II GT-I9100| Android 2.3.4 --> Lite'ning Rom v6.1 | Ninphetamine v2.6.35.11 || Android 4.0.4 --> Resurrection Remix ICS v1.4 | 3.0.29-Siyah v3.1.2 |
_______
Tablet: ASUS Transformer Pad TF300T
| Android 4.0.3 --> stock ASUS Rom 9.4.3.17 | 2.6.39.4-Mercury#1 |