Ik kreeg deze melding ook en ik heb het opgelost door Whatsapp te verwijderen bij automatische synchronisatie.
Ik kreeg deze melding ook en ik heb het opgelost door Whatsapp te verwijderen bij automatische synchronisatie.
• Samsung Galaxy SII - Cyanogenmod 9 • Samsung Galaxy Tab 10.1v
ook ik heb een flytouch 3 2.2 gekocht hij was gebruikt en nu krijg ik ook die melding en ik kan wel apps openen maar mijn toetsenbord valt steeds weg
Wie kan mij helpen zonder dat ik de fabrieksinstellingen moet activeren, dat heb ik al een keer gedaan maar na een week geeft hij weer deze melding.
Help help
kan iemand mij helpen
ik heb een arnova 10 en ik krijg het bericht helaas het Android poroces Android.process.acore is onverwachts gestopt
probeer het overnieuw ik wed dat ik het meer dan 1000x heb gebrobeerd maar als ik op nu sluiten ddruk krijg ikeerst zwart beeld en daarna weer de melding
en ik kan helemaal niks doen
wat moet ik doen?
ps: ik heb de tablet vanaf 24 december 2011
pss: weet iemannd toevallig het nummer van het helpdesk
Laatst gewijzigd door berfin; 4 January 2012 om 21:06 Reden: was iets vergeten
Volgens mij is er niet één oplossing voor dit probleem.
Wanneer krijg je deze foutmelding precies?
• Samsung Galaxy SII - Cyanogenmod 9 • Samsung Galaxy Tab 10.1v
Mijn HTC Sensation geeft ook deze melding.Heb alle synchronisatiezaken al uit en aangezet, ook die van Whatsapp. Helaas op het moment dat ik contacten open, wat hij overigens keurig doet, krijg ik na een paar seconden deze melding. Opnieuw opgestart na alles wat ik probeerde, met en zonder sd kaart, helaas.