Ergens gelezen dat ie in Duitsland al uitgerold wordt..geen idee dus wanneer het hier gaat gebeuren en wat een belachelijk antwoord weer van de "helpdesk"..:-(
Ergens gelezen dat ie in Duitsland al uitgerold wordt..geen idee dus wanneer het hier gaat gebeuren en wat een belachelijk antwoord weer van de "helpdesk"..:-(
Ik snap ook echt niet waarom een fabrikant zo slorig om gaat met zijn klanten. Volgens mij kan de fabrikant die juist snel en adequeaat reageert rekenen op trouwe klanten.
Al iets bekend? Ik heb een mail naar samsung gestuurd maar geen antwoord:S
ik heb vandaag gehoord dat voor nederland de galaxy(I7500) zijn update in april zal krijgen en voor de galaxy spica(I5700) is da data voor de update nog onbekend.
Laatst gewijzigd door Xeno; 6 April 2010 om 21:04
Via Samsung New Pc studio is update beschikbaar!
Hij had gedownload en wou installeren, maar toen gaf ie aan mislukt!
Ben benieuwd of me telefoon het nu nog doet, en of het 2.1 is!
*Telefoon doet het nog, ga het nu nog een keer proberen.
Hij geeft aan
Huidige versie:
Phone: I5700CCIJ5
PDA: I5700CCIJ5
Update versie:
Phone: I5700XXIK1
PDA: I5700XXIL3
Update:
Het is inmiddels gelukt!
Kijken wat het is geworden!
*Ik dacht even dat telefoon niet meer wou opstarten, maar hij is weer opgestart.
Het is geen 2.1, nog steeds 1.5 staat er op.. en de rest is er af, erg fraai dus!
Zou het dus ook zeer afraden om deze update te downloaden en te installeren!
Ik zie wel een nieuwe applicatie, DivX VOD...
Mij nog niet bekend!
Laatst gewijzigd door maikelvds; 7 April 2010 om 22:03
Samsung Galaxy Spica 2.2
ik heb hetzelfde geprobeerd en ik heb mijn telefoon gebricked!!!!!!!!
ik heb noodherstel moeten doen, nu komt er steeds op initialiseren... even wachten...
kben egt pissed off!
Laatst gewijzigd door Xeno; 8 April 2010 om 09:43
woohoo xD ik heb hem even laten liggen en zijn ding laten doen en nu heb ik de nieuwe versie de IK1maar nog steeds geen 2.1, mss is dit een voorbereiding op de 2.1 woohoo
![]()
lees ook:
Samsung Galaxy Spica I5700 [deel 2] - Android Based Mobiles - GoT
ik denk dat ik dit nog even oversla ik weet niet wat er zinnig aan is om van
Huidige versie:
Phone: I5700CCIJ5
PDA: I5700CCIJ5
naar
Update versie:
Phone: I5700XXIK1
PDA: I5700XXIL3
bij te werken, zeker niet als ik bovenstaande verhalen lees (als zegt New PC studio wel dat mijn telefoon een update nodig heeft)
iemand die het verschil tussen beide updates heeft.
en ben je inderdaad al je instellingen kwijt??
edit:
ben die hele thread aan het lezen en kom dit tegen:
Als je update met NPS1.5.0AC4 dan krijg je de versie i5700XXIL3 meende ik, helemaal (nog) niet 2.1.
Dus gewoon een iets betere 1.5.
verder hebben ze het over Odin, zegt jullie dat iets. Lijkt mij als leek te ingewikkeld om uit te proberen. ik wacht liever dan het risico lopen dat mijn telefoon hangt. (het dat Bricken?)
Laatst gewijzigd door jacobjanvoerman; 8 April 2010 om 20:07
Ik zie alleen het enige verschil DivX VOD.. verder merk ik weinig...
Alleen dat me internet heel traag is.. hoe dat kan, geen idee!
Ik was idd alles kwijt, applicaties, nummers, berichten en alle instellingen!
Ik zie er het nut niet van in, dus heb je hem nog niet geupdate, lekker laten zo
Bij mij gaf ie ook aan dat ie update nodig had, dus ik werd al helemaal blij... Dan is dit toch een flinke tegenvaller :P
Samsung Galaxy Spica 2.2
Heb de update wel gedaan. Heeft wat uurtjes geduurd.. (pc studio wilde m'n spica maar niet vinden) Met m'n windows 7 lukte het niet. Uiteindelijk via een winXP gedaan.. Alle instellingen, programma's, sms-jes, etc zijn inderdaad verdwenen. Contactpersonen/agenda staan op google, dus die zijn zo weer terug.
Enige voordeel dat ik heb ondervonden is dat mijn Spica niet meer afsluit en opnieuw opstart als ik een programma met GPS draai.
Hoop dat de update naar 2.1 wat makkelijker gaat..
Weet al iemand iets meer of er al een update is voor 2.1 want mijn pc studio crasht tegewoordig veel. Maar dit komt niet door de spica maar door me gsm.
Greetz xeno