Kan iemand de link geven waar staat dat er een update voor de Galaxy aankomt?
Ben er ook heel benieuwd naar...
Kan iemand de link geven waar staat dat er een update voor de Galaxy aankomt?
Ben er ook heel benieuwd naar...
UPDATE:
Ik heb besloten om toch mijn galaxy te flashen met Odin.
Voor je begint moet je al je data backuppen!
Hiervoor heb ik backup pro gebruikt (te vinden in de android market).
Voor de zekerheid ook al mijn contacten gesynct met Gmail.
Dit is echt belangrijk omdat je na de update een reset moet uitvoeren om 3g ed weer opnieuw in te stellen.
Vervolgens heb ik op aanwijzingen van deze blog The Chronicles of Cjeni a.k.a. Dejan Cencelj: Flash ROM Samsung I7500 Galaxy for dummies mijn toestel geflashed.
Nu even uitzoeken hoe ik mijn internet instellingen weer terug krijg om de opgeslagen gegevens weer in mijn toestel te zetten.
Eerste indruk na de update:
Ik heb het idee dat het toestel sneller reageer, scrollen gaat sneller (wat al snel en soepel ging). De nieuwe switch voor gps/wifi/sync/bluetooth is ideaal.
Over een tijdje weet ik of de accu inderdaad langer meegaat, ik jou jullie op de hoogte!
Inmiddels reply van samsung gehad:
copy/paste:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I7500.
Het toestel de GT-I7500 werkt niet met PC Studio. Wij hebben de melding doorgegeven en de software wordt ook van onze website verwijderd. Uw toestel werkt met een geheugenkaart en u kunt synchroniseren met een googleaccount.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
einde copy / paste
Op zich heeft de medewerker gelijk alleen APK bestanden zijn moeilijk te installeren op je toestel zonder pc sync o.i.d.
Beetje search op google market leverderde mij een prima applicatie die op je telefoon gaat zoeken naar APK bestanden die je erop hebt gezet via usb en deze kan installeren. Let op je moet wel aangeven dat je ook "onveilige" applicaties wil installeren (dat geeft hij ook aan) omdat ze dus niets rechtstreeks van de market komen. ook dit is logisch.
Het programma dat ik nu gebruik heet: "eoeAppinstall"
Eigenlijk is de sync dan ook niet meer nodig. Alleen slordig dat samsung daar naar verwijst op hun site.
Overigens is die Samsung software niet erg betrouwbaar is mijn ervaring. Het is dus ook geen gemis in mijn ogen.
PS: vandaag al 12 uur behoorlijk gebruik en batterij staat op 45%... heb wel 3G uitgezet.
hmm....
Vondt laatst een goeie app alleen wel buiten de market om.
Deze heb ik toen gewoon via de usb kabel op m'n sd kaart gezet en via een verkenner-achtige app in m'n hero geinstalleerd. Ging zonder een enkel probleem en de app draait prima. (beetje illegale versie van copilot)
Die app-installer die bij het sync programmaatje geleverd wordt is, naar mijn idee, overbodig omdat het via het sdkaartje stukken sneller ging.
Nou heb ik wel geen samsung, maar dat moet niet uitmakenandroid = android.
Hoe gaan wij Galaxy gebruikers Donut erop krijgen?
Ben ook erg benieuwd wanneer Samsung met de update komt voor de Galaxy. Pcsuite werkt nog steeds niet ook de UKvariant.
Wat zijn de APN instellingen voor het Hi abonnement?
Heb vanmorgen ook maar een mail naar Samsung gestuurd wanneer we de update kunnen verwachten, en nog belangrijker hoe??
Een collega van mij die een G1 in zijn bezit heeft, kreeg vrijdag de Android 1.6 automatisch op zijn phone.
Vind het wel vreemd van Samsung dat het onduidelijk en onbekend is wanneer het voor de Galaxy gebruikers te verkrijgen is.
Dacht dat Samsung een goede service had???
Als er mensen zijn die een Galaxy hebben en de update al hebben, graag even laten weten zodat de rest het ook kan hebben...
Tot dien, Samsung maar Spammen![]()
Hallo, er is een htc hero rom voor de galaxy. Ben er al mee aan het stoeien geweest maar krijg het niet voor elkaar. Weet iemand dit in een nederlandse vertaling?