Hallo,
ik heb problemen met mijn achtergrond sinds ik heb geupdate naar nieuwste Android versie (2.3.6).
Ik maak gebruik van launcher pro. Wanneer ik een niet standaard achtergrond (Gewoon een plaatje) gebruik moet ik een selectie maken. Als ik daar het hele plaatje selecteer wordt de achtergrond goed weergegeven.
Echter heb ik de functie 'automatisch draaien' van mijn display aanstaan. Als het scherm automatisch naar landscape mode gaat en weer terug in portrait gaat dan is opeens de hele achtergrond ingezoomd.
Wanneer ik launcher pro herlaad staat de achtergrond weer goed maar dit gebeurd zowel met als zonder launcher pro (dus ook als ik de standaard 'startpagina' heb geladen).
Enig idee hoe ik dit kan omzeilen? Tot nu toe is het alleen gelukt door automatisch draaien uit te schakelen maar dat wil ik niet omdat ik deze functie vaak gebruik voor o.a. internetpagina's.
Als standaard Android achtergronden worden gebruikt treedt het probleem niet op en gaat het switchen tussen landscape and portrait mode zonder enig probleem.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
Ben je goed geholpen, gebruik