Goedemiddag,
Ik ben al even bezig om een download link te vinden om CWM te downloaden, zelfs bij Xda.
Tot nu toe niets kunnen vinden, kan iemand mij even helpen hiermee of een link sturen ? Alvast bedankt !
Johan.
Goedemiddag,
Ik ben al even bezig om een download link te vinden om CWM te downloaden, zelfs bij Xda.
Tot nu toe niets kunnen vinden, kan iemand mij even helpen hiermee of een link sturen ? Alvast bedankt !
Johan.
Ga ik doen, bedankt voor de tip !
Johan.
heb je een link daarvan androidgeert?
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Ik neem aan deze:
https://market.android.com/details?i...9tbWFuYWdlciJd
Iemand bedanken? Gebruik de LIKE-knop of op de reputatieknop ★!
Voor ROM manager heb je root rechten nodig, voor root rechten heb je een custom Kernel nodig en in ongeveer elke custom Kernel zit CWM ingebouwd.
Aan die app zelf heb je dus niet zoveel als je voor de rest een standaard configuratie hebt. ROM manager is alleen een UI voor het flashen van CWM materiaal.
een custom Kernel heb je nodig, en hier zijn er een paar te vinden: [UPDATED][INDEX] Belangrijke Topics
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Jongens neem maar van mij aan dat voor jullie het meeste vanzelfsprekend is maar voor iemand die alleen Open Source Linux ervaring heeft op het gebied van Settop boxen niet.
Ik heb het pakket gedownload ( ICS 4.0.3.0(RC3.1) maar ik heb geen idee hoe ik dit op mijn SGS ga installeren.
Ook een bezoek bij de diverse fora,s mocht niet baten.
Iemand nog een idee ?
Johan.