*

wekker perikelen
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
Like Tree1Likes
  • 1 Post By AVS

Discussie: wekker perikelen

DaveDH's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S

Standaard wekker perikelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gentaj Bekijk bericht
    Afgelopen weekend twee keer verslapen....
    Vanmorgen ben ik er achter gekomen hoe dat kwam. Het is nl zo dat als mijn wekker gaat hij het maar 1x doet, vervolgens staat het scherm en telefoon vast waarna je een soft reboot krijgt.
    Hebben meer mensen last van dit probleem en zou het verholpen kunnen worden? Ik gebruik mijn SGS voor alles en dus ook als wekker.
    Dank!
    Ik zelf heb het probleem , dat als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd , en dan dus ook voor de hele week op datzelfde tijdstip wil laten afgaan , dat mijn wekker dus niet op de dagen daarna afgaat . Ik moet deze dus iedere dag opnieuw uit en dan weer aanzetten . Wat mij ook is opgevallen , waneer ik deze uit en aanzet , krijg ik vaak de melding te zien die aangeeft hoeveel uur later de alarm afgaat , echter is deze aagegeven tijdstip , zeer vaak vele uren/dagen later :s . Dus wat ik nu doe is in het menu gaan van de wekker , waar je alles instellen kan dus , en m daar aanzetten /opslaan . en dat werkt dan wel . Heel vreemd , raar maar waar ! Ik heb het over de stock clock .
    Ik heb dit "probleem" al een zeer lange tijd en daar ik een manier gevonden heb om dit werkend te krijgen vond ik het eigenlijk niet bepaald noemenswaadig . ook al is dat het wel natuurlijk , want deze moet gewoon goed werken . Nu Gentaj ook een probleem heeft ondervonden leek het me wel raadzaam om een tread te openen .

Er zijn natuurlijk zat vervangingen voor deze clock maar vind m zo fjn en hij zou gewoon moeten werken .
    Nog meer mensen met dit( of soortgelijk) probleem ?

Be not inhospitable to strangers
    Lest they be angels in Disguise

Ik heb geen Lag-fix nodig .... ik lach de hele dag door

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveDH Bekijk bericht
    Ik zelf heb het probleem , dat als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd , en dan dus ook voor de hele week op datzelfde tijdstip wil laten afgaan , dat mijn wekker dus niet op de dagen daarna afgaat . Ik moet deze dus iedere dag opnieuw uit en dan weer aanzetten . Wat mij ook is opgevallen , waneer ik deze uit en aanzet , krijg ik vaak de melding te zien die aangeeft hoeveel uur later de alarm afgaat , echter is deze aagegeven tijdstip , zeer vaak vele uren/dagen later :s . Dus wat ik nu doe is in het menu gaan van de wekker , waar je alles instellen kan dus , en m daar aanzetten /opslaan . en dat werkt dan wel . Heel vreemd , raar maar waar ! Ik heb het over de stock clock .
    Ik heb dit "probleem" al een zeer lange tijd en daar ik een manier gevonden heb om dit werkend te krijgen vond ik het eigenlijk niet bepaald noemenswaadig . ook al is dat het wel natuurlijk , want deze moet gewoon goed werken . Nu Gentaj ook een probleem heeft ondervonden leek het me wel raadzaam om een tread te openen .

Er zijn natuurlijk zat vervangingen voor deze clock maar vind m zo fjn en hij zou gewoon moeten werken .
    Nog meer mensen met dit( of soortgelijk) probleem ?
    Heyy Daveyy,

Ik denk dat het in de DGP ROM zit, althans, in de clockpackage.apk van onze DGP ROM.
    Ikzelf heb het wekker probleem niet, maar kan niet anders concluderen dan dit.
    Vanavond onderzoeken we het ff ok?

pbecks1963's schermafbeelding

Toestel
    I9000
    Root
    Ja

Standaard

Hallo luitjes,

Ik gebruik mijn SGS ook als alarm-clock dus moet die altijd goed werken. Maar ongelukjes kunnen gebeuren. Dus heb ik een "echte" alarm-clock op mijn nachtkastje (just in case). Ik flash nogal veel dus er zou eens wat kunnen gebeuren he.. Anyway, wat ik wel altijd doe voor het slapen gaan is:

(onderstaande doe ik met 1 druk op de knop mbv tasker")

-volume uit van ALLES ("alarm clock" trekt zich hier niets van aan...)
    -AIRPLANE mode AAN (ik wil niet gebelt worden midden in de nacht)
    -Alarm Clock aan (app van iHandySoft Inc.)

Misschien gaat het zo beter? (voor mij in ieder geval wel. Ik ben ook erg te spreken over "Alarm Clock" omdat deze de "cron-job" (?) van Android gebruikt ipv zelf iets te brouwen zoals een hoop andere alarm-clock-apps WEL doen. Ik heb er best veel getest...dit vind ik de beste)
    Laatst gewijzigd door pbecks1963; 6 February 2012 om 12:38
    Gummy 1.2 (latest nightly), Apex launcher, Kernel: Devil 2_094, 378 MB RAM, Modem: KB3
    ************************************************** ****************************
    Rom's tested: Litening, Insanity, Gingerreal, Darky's, Gingerpower, Cyanogen-mod, Miui, MintBerry Miui, cm9 build 17, OneCosmics ICS (4.03) RC4.1, drZMIUIv4 - Beta 8, AOKP build 23, Dark Knight 3,ICS_4.0.3_MR1-RC4.2_I9000, CM9-kang, Elite v10.1, Slim 3.2

DaveDH's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S

Standaard

@tjap : ja is goed , ik bn e vanavond .
    @pbecks : bedankt voor de tip , ik zal dan toch maar eens met andere wekkers gaan experimenteren . alhoewel ik van mening blijf dat de originele ook goed werken moet , en ik vind hem best fijn eigenlijk , lekker simpel just the way i like it

Be not inhospitable to strangers
    Lest they be angels in Disguise

Ik heb geen Lag-fix nodig .... ik lach de hele dag door

AVS
    AVS is offline

Toestel
    Galaxy S II GT I9100
    Provider
    Vodafone
    Root
    Ja
    Androidversie
    Android 2.
    ROM
    DGP SGS2 Blue Edition XXLA4

Standaard

Toen ik nog op de sgs zat had ik dit probleem ook Dave. De wekker gaf bij aanzetten een behoorlijke tijd vooruit die niet overeenkwam met de tijd waarop hij echt af zou moeten gaan.

Ik weet nog dat na een bepaalde update (heb geen idee meer welke dat was...kan makkelijk van Froyo naar GB geweest zijn) dit soort problemen zijn gekomen. Voorheen had ik het nooit.

Nou heb ik geen flasuw idee of het in latere updates wellicht verholpen is en dat jij nu met een iets ander probleem zit als dat ik toen had. Maar zoals je het verteld klinkt het wel hetzelfde.

overigens...de sgs2 heeft er geen last van
    DaveDH likes this.
    I Nandroid Backups
    SGS2
    Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
    Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
    Acer A500
    Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
    Kernel: Thor V3.9r3

Soortgelijke discussies

1. wekker
    Door Esther79 in forum HTC Desire Z