Ik zelf heb het probleem , dat als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd , en dan dus ook voor de hele week op datzelfde tijdstip wil laten afgaan , dat mijn wekker dus niet op de dagen daarna afgaat . Ik moet deze dus iedere dag opnieuw uit en dan weer aanzetten . Wat mij ook is opgevallen , waneer ik deze uit en aanzet , krijg ik vaak de melding te zien die aangeeft hoeveel uur later de alarm afgaat , echter is deze aagegeven tijdstip , zeer vaak vele uren/dagen later :s . Dus wat ik nu doe is in het menu gaan van de wekker , waar je alles instellen kan dus , en m daar aanzetten /opslaan . en dat werkt dan wel . Heel vreemd , raar maar waar ! Ik heb het over de stock clock .
Ik heb dit "probleem" al een zeer lange tijd en daar ik een manier gevonden heb om dit werkend te krijgen vond ik het eigenlijk niet bepaald noemenswaadig . ook al is dat het wel natuurlijk , want deze moet gewoon goed werken . Nu Gentaj ook een probleem heeft ondervonden leek het me wel raadzaam om een tread te openen .
Er zijn natuurlijk zat vervangingen voor deze clock maar vind m zo fjn en hij zou gewoon moeten werken .
Nog meer mensen met dit( of soortgelijk) probleem ?

1Likes
LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

Nandroid Backups