nee je kunt niet zomaar een ROM installeren, hij moet wel geschikt zijn voor de Gio,
deze [DEV] CyanogenMod 9.0.0-RC0-GT-S5660-GalaxyGio-KANG-alpha2 [Latest update: 7.02.2012] - xda-developers Cyanogen 9.0 is voor de Gio GT S5660
groet Maurice.
Phone : Samsung Galaxy S1
Firmware : ICS
ROM : AOKP Milestone 4
Kernel : Semaphore 0.9.1
Modem : ZSJPG
er was laatst tog new ROM beschikbaar voor de gio??
Je moet wel Cyanogenmod geflasht hebben
dit is geen ROM voor de "normale gebruiker" ...de alphastatus zegt alles!
Samsung Galaxy Ace 2.3.7
[ROM] CyanogenMod 7.1-RC1-Cooper-Grif_07
[Kernel] CM-Blackhawk
[Recovery] CWM 5.0.2.6
is momenteel beta3 + nacht update
zo goed als afgewerkt
grtz Barre
Welke was dat als ik vragen mag? en de link van de ROM?
cyanogen 2.3.7 [ROM][2.3.7]CyanogenMod 7.1 KANG & ClockworkMod 5.x for Galaxy Gio (RC-3.0) - xda-developers
cyanogen 9
[DEV] CyanogenMod 9.0.0-RC0-GT-S5660-GalaxyICS-KANG-nigthly [Latest update: 02.03.12] - xda-developers
deze laatste is in beta 3 stage en draait Android 4.0.3
Ten eerste moet je je giotoestel rooten .
Dit is op EIGEN risico , dwz dat je je Android phone volledig vrij maakt van all rechten en plichten dus maw je kunt alles beheren .
Om je Gio te rooten moet je eerst deze doen .
Hoe je dit doet ?
Volg deze tut (ik zelf leg het niet uit want dit zijn de regels van de forum als ik het goed dacht).
xda-developers - View Single Post - Samsung Galaxy Gio gt-s5660 | Firmware Releases ,Custom Roms , Rooting
Daarna zou ik je aanraden eerst "titanium backup" installeren en al wat je wil behouden backuppen!
Vanaf nu kan je andere ROMs installeren / flashen .
LET WEL OP DAT JE EEN ROM KIEST DAT PAST BIJ JE TOESTEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn verschillende ROMs beschikbaar.
Hopelijk ben je wijzer geworden , nog vragen stel maar .
Er is altijd wel iemand die kan helpen.
Grtz Barre
oh ik heb de link geopend en gedownload en die hele zip op sd kaart gezet en in recovery mode gedaan, en in ''apply update from sd card'' maar nu wil me mobiel niet meer opstarten
Hij blijft herstarten!
Wat moet ik nu doen?