hoi
mijn interne sd card van mijn galaxy i7500 zat vol dus dee ik hem wissen via instellingen
en toen de ik hem uitschakelen maar toen wou die niet meer opstarten hij bleef hangen bij het AOSP scherm.
toen heb ik geprobeerd de recovery opnieuw te flashen via fastboot fastboot werkte niet ik gebruik win xp pro 32bit
ik de fastboot flash recovery recovery.img en toen stond er waiting for device ik de mijn mobiel aan de pc en starte in fastboot maar hij dee niks hij bleef ff in fastboot maar ging geen recovery flashen dus heb ik dat bij een vriend gedaan vervolgens heb ik rectools.tar.gz via ADB push op mijn sdcard gezet maar toen kreeg ik nog steeds mini recovery toen heb ik mijn sdcard gemount via ADB shell en geformatteerd en opnieuw gepartitioneert en toen heb ik opnieuw rectools.tar.gz er op gezet en toen krijg ik nog steets mini recovery. heeft iemand iedee hoe ik dat op moet lossen?
of kan ik op een andere manier een custom ROM flashen? via ADB of fastboot? en hoe moet ik fastboot aan de gang krijgen op mijn pc op win xp pro 32bit?
alvast bedankt voor de hulp.