Hoi Androidboys and Girls,
Ik heb een vraag over custom ROMs.....ik heb al het forum zitten afstruinen, maar ben toch nog een beetje huiverig om te expirimenteren. Ik ben met het gebruik van de androidphone nog echt een beginneling. Ik vind het een onwijs leuk en boeiend systeem.
Ik heb met het behulp van dit forum mijn telefoon geroot en dat is prima gelukt door precies te doen wat er staat stap voor stap.
Hier en daar lees ik dat custom ROMs erg handig zijn omdat je telefoon daar bijvoorbeeld een stuk sneller door wordt. Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn veel verschillende soorten ROMs en ik zou al niet weten welke ik moet kiezen en dan het belangrijkste punt hoe installeer ik een nieuwe ROM veilig.
Ik ben bang om iets verkeerds te doen waardoor ik een onbruikbare telefoon krijg en daar zit ik niet op te wachten.
Zou iemand mij in Jip en Janneke taal wegwijs kunnen maken in de verschillende soorten ROMs en de voor en nadelen op een rijtje kunnen zetten en wellicht een soort van stappenplan voor mij hebben om een custom ROM veilig op je telefoon te zetten?
Alvast reuze bedankt!

2Likes
LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren