|
|
#16 (permalink) |
![]()
HTC Hero
|
Ik hoorde gisteren van de PDAshop-mensen in Antwerpen dat de BE Hero afwijkend is omdat de overheid heeft verboden om rechtstreeks met Youtube contact te nemen i.v.m. de mogelijk hoge daaruit voortvloeiende kosten. Er zit dus een speciale BE Rom in, die deze feature niet heeft.
Dus ook al is-tie Simlockvrij, er zit toch een speciale Rom in. En vermoedelijk ook een CID. (dat woord kende ik tot gisterenavond nog niet ;-) ) Maar ik wacht met spanning op de resultaten van Smalle om een andere Rom te installeren. Zijn post met de handleiding om dat te doen is alvast apart opgeslagen. Vanmiddag komtie, mijn Hero!
|
|
|
#18 (permalink) |
![]()
HTC Hero
|
Jazeker! Ik heb bewust voor de BE versie gekozen: - Ik woon hier, dus bij eventuele problemen in Antwerpen handig; - ik heb geen behoefte aan Youtube uploaden e.d.; - en vooral: vanwege de intercommunautaire belastingsregeling (Coolblue is een NL bedrijf en de formele leverancier) koop ik (mijn bedrijfje) hem zonder BTW ![]() Enig nadeel is dat de formele updates iets later komen (tenzij ik natuurlijk aan de Rom ga sleutelen )
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verschil belgische versie en nederlandse? | dendirk | HTC Toestellen | 2 | 14 October 2009 10:59 |
| htc usb naar 3.5 mm headphonejack | wouter1991 | Android accessoires | 8 | 6 October 2009 11:57 |
| HTC Hero, contacten kopieren van sim naar telefoon | MichaelJ | HTC Toestellen | 2 | 30 September 2009 21:38 |
| Geen YouTube op de Belgische Magic (+ een oplossing!) | Blogposter | Androidworld.nl Blogposts | 0 | 22 June 2009 14:05 |
| Streamen van PC naar G1 | Blogposter | Androidworld.nl Blogposts | 0 | 8 April 2009 06:41 |