Gewoon je WiFi afstellen, en versturen via G netwerk.
Gewoon je WiFi afstellen, en versturen via G netwerk.
Iemand al een oplossing gevonden voor proximus mms op de HTC wildfire? Ik heb net naar de klantendienst gebeld zonder resultaat, het instellen van u gsm is voor de klant.
Bij mij staat gegevensverbinding uit. Bij instellingen mobiel netwerk staat gegevensroaming uit en mobiele gegevens altijd aan staat af!
Dan moet je gewoon je APN nog invoeren bij namen toegangspunten.
Naam = Px mms
APN = event.proximus.be
Proxy =
Poort =
Gebruikersnaam =
Wachtwoord =
Server =
MMSC = http://mmsc.proximus.be/mms
MMS-proxy = 10.55.14.75
MMS-poort = 8080
Mms-protocol = WAP 2.0
MCC = 206
MNC = 01
Verificatietype = geen
APN-type = mms
Heb mij hier speciaal even geregistreerd om Quadran te bedanken voor het vermelden van alle juiste instellingen in zijn laatste post. Dewelke op de Proximus website staan kloppen dus niet helemaal (nog degene die automatisch afgehaald worden bij het configureren). Hartelijk bedankt!
Ook van mij een dikke merci, was 2 dagen aan het proberen, kreeg ook gegevens van klantendienst " Proximus", helaas geen oplossing, tot ik
Quadron zijn instellingen probeerde, werkte het direkt !! Bedankt.
Mocht je de instellingen voor mail ( pop 3 ) kennen altijd welkom, dit is nog het laatste probleem voor mijn nieuwe Disere S.
Collega Proximus hier.
Inderdaad staan de verkeerde instellingen op onze website, ik stuur dit reeds al enkele maanden door naar Brussel, maar blijkbaar is het onmogelijk aan te passen -_-
Ik wou ze juist zelf voor jullie posten, goed dat Quadrant dit reeds gedaan heeft
thx
Grtz
Ik snap er ook niets meer van. Het lukt maar niet om MMS te versturen en ontvangen op mn HTC Wildfire.
Als ik verstuur dan komt er helemaal niets aan en als ik ontvang dan krijg ik wel een melding, maar als ik dan downloaden neem, dan blijf ik de melding krijgen "Bericht niet gedownload - algemene netwerkfout"?
Iemand met een moment van verlichting die me kan helpen?
Net een geniale app tegengekomen die het probleem onmiddelijk verholpen heeft: "Tweakker". Geďnstalleerd en uitgevoerd en mms werkt direct...