Ik heb een probleem met mijn Medion smartphone: ik kan ineens geen tekst meer invoeren met het toetsenbord. Ik kan de letters wel aanslaan en de balk boven het toetsenbord (waar ook de suggesties komen) neemt ze wel over, maar ze komen niet in het tekstvak dus feitelijk kan ik niets meer typen (in geen enkele app, sms, etc.)
Ik heb het toestel gisteren geroot en dat ging prima tot vanavond. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik gedaan zou kunnen hebben om dit te veroorzaken.
En nu? Iemand enig idee wat dit veroorzaakt kan hebben en wat ik eraan kan doen? Kan op internet niets erover vinden, maar kan me toch nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben die dit meemaakt?
Hoop op goede ideeën; alvast dank.
edit: typen gaat nu (meestal) weer wel, maar ik krijg van de Market niets meer geïnstalleerd. Geeft wel de balk downloaden (en die maakt 'ie ook vol), maar vervolgens komt diezelfde (lege) balk wederom en blijft eeuwig staan...
edit (2): volgens mij is 'ie nu helemaal gef*cked... geen enkele app. krijgt rootrechten, SU zegt dat 'ie binaire data moet updaten, maar geeft vervolgens zichzelf geen rootrechten om dit uit te voeren, nieuwe root uitgevoerd zegt "hij is al geroot", batterij wordt snel leeggetrokken, WiFi schakelt zichzelf regelmatig uit, krijg geen enkele ROM/mod/weetikwat geïnstalleerd, blijft regelmatig hangen, is traag (was 'ie eerst écht niet), tijd staat soms stil, opladen duurt een eeuwigheid, krijg USB-opslag niet meer ingeschakeld (lekker handig als je iets van je PC op SD-kaart (bijv. een ROM) wil zetten)...
Zeg het maar; ik weet het niet meer. Kan natuurlijk ook niet meer terug naar fabrieksinstellingen, omdat die partitie (of hoe dat ook heet) verwijderd is bij de root.
Ik hoopte van "de grootste Android-community" toch na anderhalve dag wel één of twee suggesties te horen...

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren