Nog iemand die na de update problemen heeft met het instellen van zijn uitgaande server ?
Nog iemand die na de update problemen heeft met het instellen van zijn uitgaande server ?
Ik denk dat je de instellingen van Mobistar moet gebruiken voor Telenet. Vooral de uitgaande mailinstelling is belangrijk. Telenet gebruikt nog steeds het netwerk van Mobistar denk ik.
bedankt ! lijkt me correct !
nee,
is dus gewoon :
uit.telenet.be
poort 25
de rest uitvinken en het werkt !
Dan zit telenet blijkbaar nu op een eigen netwerk zonder Mobistar.
het gaat hier over mailverkeer, niet zo zeer over het sms en gsm verkeer.
Na jarenlang Symbian en Maemo gebruiker, nu geandroidiseerd:Smartphone: Samsung Galaxy S II GT-I9100| Android 2.3.4 --> Lite'ning Rom v6.1 | Ninphetamine v2.6.35.11 || Android 4.0.4 --> Resurrection Remix ICS v1.4 | 3.0.29-Siyah v3.1.2 |
_______
Tablet: ASUS Transformer Pad TF300T
| Android 4.0.3 --> stock ASUS Rom 9.4.3.17 | 2.6.39.4-Mercury#1 |
Ik zit met zelfde probleem , Android tablet gekocht archos 80 g9 voor mails werk te checken op de baan , maar krijg telenet account niet goe , alles gaat goed tot uitgaande server moet invullen dan krijg ik telkens fout ????
Als het niet goed gaat kun je evt ook de uitgaande server van je gmail gebruiken.
Dus inkomende serveradres van telenet, en uitgaande server smtp.gmail.com, uiteraard met je google wachtwoord.
Je mails worden dan ook nog steeds gewoon uit naam van je telenet email verzonden
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik