*

Mobile Vikings
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 52

Discussie: Mobile Vikings

Toestel
    HTC Magic / SGT-P1000

Standaard Mobile Vikings

Ookal zijn ze maar een 'virtuele operator' en zitten ze op het netwerk van Base, ik vind dat ze toch een eigen subforum verdienen zonder twijfel het beste aanbod op de Belgische markt qua mobiel internet!

Helaas nog op veel plaatsen enkel edge, maar heb al 3G en HSPA gespot in Gent, A'pen en Bxl! Wie heeft er elders nog 3G/H gezien?

edit: foutjaaaah, deze thread moest bij "Belgische providers > Overige providers" Kan een mod even het vuile werk opknappen?

edit2: wth? blijkbaar referred het subforum 'belgische overige' naar 'nederlandse overige'! dus is het toch mijn fout niet Kan een forum admin even zijn geknoei rechtzetten?
    Laatst gewijzigd door wolleges; 31 August 2010 om 20:37 Reden: edit

Zorr0theOne's schermafbeelding

Toestel
    Nexus One / Motorola Milestone / SE X10 / G1

Standaard

Ik heb toevallig verleden week een SIM besteld, en ik kom uit Nederland.. Ben voor mijn werk veel in belgie, dus hoop er een beetje goed internet bereik mee te hebben. Snelheid is niet zo van belang, als hij maar goed verbinding blijft houden/.

Administrator pklijzing's schermafbeelding

Toestel
    Op zoek
    Provider
    Vodafone

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolleges Bekijk bericht
    edit2: wth? blijkbaar referred het subforum 'belgische overige' naar 'nederlandse overige'! dus is het toch mijn fout niet Kan een forum admin even zijn geknoei rechtzetten?
    "Belgische overige" refereert niet naar "NL overige" maar gewoon naar waar het hoort
    Laatst gewijzigd door pklijzing; 31 August 2010 om 21:06

Toestel
    HTC Magic / SGT-P1000

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorr0theOne Bekijk bericht
    Ik heb toevallig verleden week een SIM besteld, en ik kom uit Nederland.. Ben voor mijn werk veel in belgie, dus hoop er een beetje goed internet bereik mee te hebben. Snelheid is niet zo van belang, als hij maar goed verbinding blijft houden/.
    mijn verbinding heeft altijd al standgehouden enkel onder tunnels en zo wat minder

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pklijzing Bekijk bericht
    "Belgische overige" refereert niet naar "NL overige" maar gewoon naar waar het hoort
    hmm, bij mij wel, ik post effe enkele screenshots

edit:
    http://imgur.com/by5rK.jpg
    http://imgur.com/7tID0.jpg

zowel 'belgische overige' als 'nederlandse overige' verwijzen naar
    Code:
    http://www.androidworld.nl/forum/overige-providers
    Laatst gewijzigd door wolleges; 31 August 2010 om 23:32

Administrator pklijzing's schermafbeelding

Toestel
    Op zoek
    Provider
    Vodafone

Standaard

Aha, nu zie ik wat je bedoelt, bedankt voor het opmerken en melden.

i_like_android's schermafbeelding

Toestel
    Welke zou ik kopen ?
    Provider
    Proximus
    Root
    Nee

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pklijzing Bekijk bericht
    Aha, nu zie ik wat je bedoelt, bedankt voor het opmerken en melden.
    Probleem forum is opgelost.

Standaard

Ik maak ook gebruik van Mobile Vikings en zal kort even de voordelen samenvatten zoals ze momenteel zijn:

* Bij elke herlading van 15 euro krijg je vanaf nu 2 Gigabyte (!) data en 1000 SMS die 1 maand geldig blijven.
    De 15 euro beltegoed blijft staan om mee te bellen aan 24ct per minuut, of eventueel voor roamingkosten.
    Herladen/betalen kan trouwens op allerlei manieren en ook automatisch gebeuren indien gewenst.

*Er is nu ook een tariefplan voor mensen die veel bellen, als je 40 euro beltegoed er op zet bel je aan 14ct per minuut.
    Ook zijn er Data Only simkaarten te koop voor bijvoorbeeld Tablets of Laptops/Netbooks.
    Maar op zich kun je dan net zo goed je Android telefoon gebruiken als hotspot via usb of WiFi.

* Op hun website kun je real time het verbruik volgen, zelfs inkomnde calls en sms kun je in de lijst terugvinden.
    Beter nog is dat er ook 2 Android apps in de Market te vinden zijn zodat je op je toestel een duidelijk overzicht bij de hand hebt van je resterende bundel en gedetailleerd verbruik.

* De afhandeling en de klantenservice verlopen zeer vlot. Hun klantenservice is direct zonder IVR (keuzemenu) bereikbaar, fijn dus!

* Ze hebben op hun site speciaal een handleiding staan voor Android telefoons, hoe je data en MMS kunt instellen:
    https://mobilevikings.com/fr/blog/se...android-phone/
    Data werkt prima en probleemloos, zeer stabiel.

* Mobile Vikings is een zogenaamde MVNO (virtuele provider) op het netwerk van Base, dat weer een dochter van het Nederlandse KPN is.

Voor mensen die graag veel data en SMS verbruiken is dit absoluut het beste aanbod van Belgie. Ik denk dat ze er zelfs in Nederland jaloers op mogen zijn, zeker als er binnenkort datalimieten worden ingevoerd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolleges Bekijk bericht
    Helaas nog op veel plaatsen enkel edge, maar heb al 3G en HSPA gespot in Gent, A'pen en Bxl! Wie heeft er elders nog 3G/H gezien?
    Check 3Gcoverage.net - Where does your provider offer 3G network coverage? daar staat een dekkingskaartje.

Ik kan dus me abbo verlengen en ik wil van een iphone graag naar een Android toestel gaan.
    alleen ik kan dus niet kiezen tussen de xperia x10 en de galaxy s.
    ik ben door de iphone wel een beetje verslaafd geraakt aan het muziek luisteren op me mobiel dus de geluidskwaliteit moet wel goed zijn(met m'n eigen sennheiser oordopjes natuurlijk)
    de xperia is leverbaar maar op sommige filmpjes op internet zie ik dat die een beetje laggy is soms. komt dit door 1.6 of ligt het aan de hardware?

de galaxy s komt van de week pas een xtje binnen maar heeft wel wat betere hardware.
    scherm maakt me trouwens niet zo belachelijk veel uit.
    welke of welke moet ik kiezen?

Toestel
    Galaxy Nexus
    Androidversie
    ICS

Standaard

ik heb vikings overwogen maar hang nog tot 2011 vast aan mobistar :x
    k*t abonnement

i_like_android's schermafbeelding

Toestel
    Welke zou ik kopen ?
    Provider
    Proximus
    Root
    Nee

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daikenas08 Bekijk bericht
    ik heb vikings overwogen maar hang nog tot 2011 vast aan mobistar :x
    k*t abonnement
    Geduld is een mooie zaak.

Anonimus's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy Ace
    Androidversie
    2.2.1

Standaard

Ik overweeg ook om naar Mobile Vikings te gaan! Puur voor het internet
    Ik ben nu bij Proximus en opzich ben ik er wel tevreden over, maar qua data-abonnementen kunnen ze niet tippen aan MV... Maar hang ook nog vast aan m'n abo daar!
    Tenzij ze voor die tijd met iets gelijkaardig kunnen me plezieren zal ik toch de overstap maken

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Voor belgische mensen alleen: Mobile Vikings
    Door Profete162 in forum Android Applicaties
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 30 July 2010, 20:56

Regels voor berichten