*

Rabo Mobiel instellingen
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Rabo Mobiel instellingen

Standaard Rabo Mobiel instellingen

Ik ben bezig met een test van de GSMART G1317D Android Dual SIM. De eerste bevindingen zijn hoopgevend alleen krijg ik mijn mobiel internet van Rabo Mobiel niet ingesteld. Rabo zegt dat ze dit toestel nog niet ondersteunen, maar omdat het een Android is zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn. Ik heb de instellingen gewoon afgekeken van de Rabo mobiel Android toestellen. Is dat juist? Of kan een oorzaak zijn dat dit Taiwanese merk op ander type netwerken staat ingesteld en zo ja, wat zou ik dan moeten wijzigen aan de instellingen?
    Laatst gewijzigd door pklijzing; 30 June 2011 om 23:45 Reden: Commerciële link verwijderd

Standaard

Dag BePe,

Ik heb sinds een paar dagen een Google Nexus S (Samsung is de fabrikant). Ik heb een SIM van Rabo Mobiel, maar krijg de internet niet aan de praat. De helpdesk verwijst me naar Rabo Mobiel - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth, en zegt dat hun eigen kennis niet verder reikt dan wat daar staat. De Nexus S wordt (nog) niet ondersteund, maar er wordt op die site verwezen naar de Samsung Galaxy Ace, die bijna dezelfde handmatige procedure voor instellingen heeft. Ik heb gisteren op dit forum een vraag gesteld over mijn probleem. Als ik na een hard reset de Rabo SIM in het toestel doe, wordt meteen een APN van KPN aangemaakt. Dat gebeurde niet bij mijn vroegere Nokia smartphones met dezelfde SIM. Mogelijk heeft Rabo Mobiel speciale SIMs die niet in alle gevallen overweg kunnen met Android.

Is uw probleem al opgelost? Zou die oplossing ook voor mij van betekenis kunnen zijn?
    Groeten en bedankt.

Administrator pklijzing's schermafbeelding

Toestel
    Op zoek
    Provider
    Vodafone

Standaard

Moderator
    @ Keeso,

Het is niet de bedoeling dat om dezelfde vraag op diverse plaatsen van het forum te stellen.
    Je wordt al geholpen in het topic dat je hebt gestart: http://www.androidworld.nl/forum/nex...tml#post199374

boeffie's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S II/ Samsung Galaxy Note
    Androidversie
    2.3.4 / 2.3.5

Standaard

Probeer eens om bij instellingen de APN : portalmmm.nl te veranderen in internet , dat werkt namelijk wel bij simyo

Soortgelijke discussies

1. Rabo Bankieren app werkt niet op mobiel netwerk?
    Door DannyM in forum Android Applicaties
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 19 August 2011, 16:01
  2. Rabo SMS betalen app ( HTC Wildfire )
    Door Bolle1961 in forum Android Applicaties
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 18 February 2011, 19:07
  3. App Preview: Rabo Bankieren voor Android
    Door Ruud in forum Androidworld.nl artikelen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 May 2010, 08:21
  4. Instellingen mobiel internet Tele2 HTC Hero
    Door denim911 in forum HTC Hero
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 7 May 2010, 21:12
  5. Rabo Mobiel Bankieren