*

browserinstellingen Ben - Pagina 3
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30

Discussie: browserinstellingen Ben

Standaard Opgelost!!!

OPGELOST!

UPDATE: Na goed logisch nadenken heb ik het probleem opgelost.

Om LG P500 werkend te krijgen met Ben internet moet de default t-mobile APN verwijderd worden.

Dit kan gedaan worden met een app, zier hier: APN Backup & Restore - Android app on AppBrain

HOW-TO:
    1. Zorg dat je internet verbinding hebt (WiFi), ga naar 'Market' en zoek op 'APN'. Installeer 'APN backup en restore' app.
    2. Gebruik de app om alle apns te verwijderen.
    3. Maak een nieuwe APN met de ben instellingen:
    Name: Ben internet
    APN : internet.ben
    MCC: 204
    MNC : 16
    auth: PAP
    APN type : default

VOILA!

Toestel
    LG P500

Standaard

Hoi Sjev,

Geweldig dat je het probleem hebt weten op te lossen. Misschien hebben ze nog een baan voor je bij Ben ;-)
    Ik heb inmiddels mijn internetabo opgezegd en over 10 dagen bel en internet ik via KPN. Ook omdat de netwerkdekking van Ben/T-Mobile steeds slechter wordt. Heb op sommige plaatsen helemaal geen verbinding, tenzij ik buiten ga staan. KPN heeft dat probleem niet gelukkig.

Hoe bevalt de P500 je?

Gr. Anne-Marie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AnneMarie33 Bekijk bericht
    /snip/

Misschien hebben ze nog een baan voor je bij Ben ;-)

/snip/

Hoe bevalt de P500 je?

Gr. Anne-Marie
    Ik zou mijn huidige baan niet zo snel ruilen voor 'helpdesk medewerker bij Ben' ;-) . Dat zal ook een reden zijn waarom de kennis niveau bij helpdesks niet bijzonder hoog ligt.
    De P500 is niet van mij, maar van mijn vriendin, zelf heb ik I5800. Moet zeggen dat ik haar P500 een stuk beter vind dan mijn telefoon, terwijl het prijsverschil maar ~20 euro is.
    Volgens mij heeft P500 vandaag de dag de beste prijs/kwaliteit verhouding van de Android toestellen.

Groeten,
    Jev

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AnneMarie33 Bekijk bericht
    ... en over 10 dagen bel en internet ik via KPN. ...
    P.S. Kijk uit voor het nul-euro contract bij KPN . Kan flink in de papieren lopen.

Toestel
    LG P500

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjev Bekijk bericht
    P.S. Kijk uit voor het nul-euro contract bij KPN . Kan flink in de papieren lopen.
    Bedankt! Maar ik ga mijn nieuwe SIMkaart pas gebruiken op de dag van overzetten, as maandag dus. Da's dan weer wel handig van Ben, dat je maar een opzeg hebt van 1 maand, en dat trek ik nog wel even zonder internet. Misschien heeft KPN de info op de site toch wel aangepast, want ik las wel dat het je geld kost als je voor het overzetten van je nummer gebruik maakt van je SIM je dit geld kost. Toch wel even schrikken als er ineens honderden euro's worden afgeschreven!

Standaard

Sjev! Mijn redder!
    Ik had dus mijn LG GW620 geupdate naar Froyo 2.2.
    Helaas kwam ik er dus ook achter dat je op die manier dus GEEN internet had via ben.

Maar geweldig! Dankzij jou heb ik nu internet op mijn Android toestel!
    (ik had voorheen altijd een Windows Mobile toestel.. wat een verademing nu!)

Je kan mijn dank niet voorstellen, haha :P

Standaard

@sjev
    Mijn dank is groot ben al vanaf 3 oktober via email met de Ben helpdesk bezig om mijn internet aan de gang te krijgen.
    Telefoon werkte perfect met een KPN SIM maar met een ben SIM kreeg ik hem niet aan de gang.
    Zag ook de web'n'walk apm staan en kon die niet muteren of verwijderen. vermoede al zo iets dat deze APN zonder dat hij geselecteerd stond de boel verziekte, ben een ben gerbruiker van het eerste uur en had dus vermoedelijk een oude configuratie op de SIM staan.

Nu werkt het, heb de Ben helpdesk de link van dit onderwerp gestuurd, welllicht dat ze er wat van leren

Standaard zelfde probleem

Heej,,

Ik heb hetzelfde probleem en wilde graag weten of je het nog opgelost had,
    zo ja hoe??

Standaard

Sorry, zie net dat het antwoord er al staat, had de meerdere bladzijde niet gezien

Standaard instellingen Mobiel

Haai,

Ik heb presies hetzelfde probleem gehad met BEN,
    Al jaren klant maar werd ook afgesnauwd, ik had al zeker 6 keer gebeld en kreeg te horen dat ik het zelf maar op moest lossen, Ik ben bij de winkel geweest waar ik mijn LG heb gekocht en ook daar konden ze niet helpen.

Ik ben inmiddels overgestapt naar Simyo en nog steeds krijg ik geen internet!
    Ik heb de adviezen van sjev opgevolgd en de APN App gedownload, de APN's verwijderd en de juiste intesellingen van Simyo ingevoerd.
    Nog steeds geen internet!
    Iemand ideeen?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Labels voor dit Onderwerp

Regels voor berichten