Hier nog mensen die beetje balen van offline gaan MegaUpload..
Zure shit is het zeer zeker!
Hier nog mensen die beetje balen van offline gaan MegaUpload..
Zure shit is het zeer zeker!
Megaupload zelf niet zo zeer, ik gebruik meestal multiupload. Kan je ten minste zonder vertraging dingen downloaden
Het punt is alleen dat dit de 1e stap is
Iemand al een idee wanneer windows 8 uit komt? Wil er eigenlijk wel is mee gaan prutsen op een tablet, maar zou het zonde vinden om de Motorola Xoom daarvoor te gebruikenEn aangezien de Ipad hier een demo apparaat is denk ik niet dat ik die mag verkloten
![]()
Als een post nuttig is, laat het dan weten. Klik op de ster links en laat je waardering zien aan de rest van het forum.
Helaas gaat het niet om wat ik wilHet gaat om wat de baas wil
![]()
Als een post nuttig is, laat het dan weten. Klik op de ster links en laat je waardering zien aan de rest van het forum.
De baas wilt dat je apps gaat maken voor Windows 8 (Tablet/phone/pc?). Uit ervaring kan ik je vertellen dat je hem beter kan overtuigen om Android te gebruiken.
Wij hebben afgelopen periode een app voor WP7 gemaakt waarmee je een rondje door Breda kan lopen en dat je dan kan zien waar je bent, waar de bezienswaardigheden zijn en hoe je daar komt. Ik geloof dat het de historische mijl was ofzo. Ik heb me daar echt rot lopen irriteren hoe onlogisch sommige dingen in elkaar zitten.
Je moet per se een aparte Page(activity) maken als je wilt dat dat scherm ook in landscape gedaan kan worden. Dat hebben wij verder niet gebruikt, maar dat geeft al aan dat het gewoon niet echt lekker werkt. De meeste apps van Microsoft zelf werken ook alleen maar in portrait, en hun marketplace werkt 20% in landscape. Dat werkt echt voor geen meter.
Elke WP heeft een resolutie van 480x800, en alle apps worden daar dan ook in Pixels(!) geschreven. Mochten ze dus ooit overschakelen op een hogere resolutie, moet ELKE ontwikkelaar in AL zijn apps ALLE layouts opnieuw schrijven.
Ook kan je de zoek-knop die op elk toestel zit niet overschrijven, dus moet je een aparte zoekknop op het scherm zetten ervoor.
Dat zou voor de app die wij gaan maken (voor zowel tablet, phone als pc) niet zo`n probleem zijn. En bovendien zijn we nog niet zover dat het al duidelijk is wat we gaan doen, maar we zijn nog lekker aan het rondkijken wat het eventueel gaat worden. En daarom moet ook even gekeken worden of Windows 8 een serieuze optie isMaar als het nog niet op een tablet te zetten is wordt het een beetje lastig afmeten
Toch bedankt voor de info ^^ Zal is zien of ik er wat mee kan
![]()

Voor diegene die het wel eens wilde weten.....
9e81e6d5_dumpert_ios_upload.jpg
INandroid Backups
SGS2
Rom: DGP SGS2 Blue Edition 2.3.6LA4 versie 3
Kernel: Nimphetamine 2.2.3+ kernel
Acer A500
Rom: Thor A500 ROM v14.2 - Android 3.2.1
Kernel: Thor V3.9r3
omg, net mijn broek opgetrokken:P
heb ik je geholpen? druk op het sterretje links onder
Iets heel anders: Android apps op je pc kunnen draaien: zie Run Android on Windows with BlueStacks :: Android on PC :: Android Player for Windows | BlueStacks Nu nog in alfa versie met bugs en al, maar ze kondigen nu een beta aan.
Good Luck,
Peter.
Rom Buildno.:DGP ICS 4.0.3 LP9 Kernel .: Siyah 3.2.4+