Hoi,
mijn toestel wordt opgestuurd naar dynafix omdat mijn telefoon mijn SIMkaart niet pakt, ik heb rond zitten zoeken en kwam veel klachten over dynafix..
Hebben jullie ervaring ermee gehad ?
Hoi,
mijn toestel wordt opgestuurd naar dynafix omdat mijn telefoon mijn SIMkaart niet pakt, ik heb rond zitten zoeken en kwam veel klachten over dynafix..
Hebben jullie ervaring ermee gehad ?
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Je leest voornamelijk klachten, omdat iemand niet zo snel een bericht zal plaatsten dat ze een service wel goed vonden.
Mijn toestel is er ook geweest en dat is gewoon goed verlopen, ze komen hem halen waar en wanneer jij wilt, dan gaat ie in een noppen enveloppe, en dan in een krat, kan dus weinig mee gebeuren.
Na reparatie krijg je je telefoon in een stevig doosje weer terug, waar hij met 'rubber' bandje in op zijn plaats gehouden word.
Ik heb hem na ontvangt van boven tot onder geïnspecteerd en nul komma nul schade kunnen ontdekken, alle naden sloten nog steeds goed. Geen klachten hier.
Laatst gewijzigd door Sander M; 11 January 2012 om 22:00
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
Ik heb hem naar gsmrepareren gestuurd, ook in samenwerking etc. met samsung net als dynafix. Bij mij is alles ook goed verlopen en ik ben heel tevredenAlles was nog in orde en mijn scherm deed het weer perfect (die was defect). Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken
![]()
heb ik je geholpen? druk op het sterretje links onder
Misschien een fout vergelijk, maar je hoort alleen vliegtuig ongelukken op TV. Nooit dat er die maand 35.000 vluchten zonder probleem van Schiphol zijn vertrokken of geland en dat alleen al van dat vliegveld, niet eens wereldwijd.
Laatst gewijzigd door Sander M; 11 January 2012 om 22:14
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
mijn galaxy s is nu ook voor reparatie speaker kapot goede service kan online alles volgen en is binnen een week gemaakt
Samsung galaxy S GT-i9000
Android 4.0.4
Cyanogenmod 9 nightly
GLitch kernel + VOODOO sound
Acer a200 tablet :rolleyes:
Android 4.0.3
stock geen root
MY android video's
voodoo sound cm9
http://www.youtube.com/watch?v=cZaRD...2&feature=plcp
android ics op galaxy s
http://www.youtube.com/watch?v=Jtufd...8&feature=plcp