*

Batterij, jouw record? - Pagina 2
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Batterij, jouw record?

Standaard

Hej, ja juist nieuw maar ik ga jullie toch het volgende zeggen.

Ik ga binnekort overschakelen naar een smartphone weet alleen nog niet welke. Ik kom van mijn oude Nokia dus het is een grote stap voor mij. Maar mijn Nokia trok het vlot een week. Jammer dat die oude dingen niet hetzelfde kunnen als de nieuwe of de nieuwe niet dezelfde batterij prestaties hebben als de oude.

Ik hoop dat de ontwikkelaars in de nabije toekomst de batterij toch kunnen rekken naar de al oude standaarden
    Ik kwam overlaatst deze foto tegen leek me wel minder praktisch...
    http://en.webfail.net/uploads/images/1285/post.jpg

Standaard

Met mijn Galaxy S (met dikke batterij uit Hongkong) haal ik meestal 2-3 dagen.
    Gebruik: 10 tal smsen per dag, WiFi meestal uit, veel gebruik van een formule-app(voor het werk),elke 15 minuten mail syncen en geregeld of Facebook.

Als ik aan het gamen sla, kan hij wel savonds aan de lader.

Record is 13 dagen. Deze zomer op vakantie. Snachts uit en overdag aan zonder Roaming ofzo.
    Op de 13 dagen mss 10 minuten gebeld en een handvol smsen gestuurd, voor de rest niets.

Standaard

Bestaan er apps om je batterij langer te laten meegaan. Ik geloof dat dit taskkillers zijn... Ik probeer de taal een beetje over te nemen he
    Wat is de invloed van het constant aanstaan van internet op je Android? Ook al gebruik je dit bijvoorbeeld niet...
    Ik heb gelezen dat je vanuit Hong Kong grotere batterijen kunt krijgen.
    Laatst gewijzigd door Patrick1; 14 February 2012 om 09:47

Toestel
    Google Galaxy Nexus
    Provider
    Vodafone
    Root
    Nee
    Androidversie
    4.0.4
    ROM
    AOSP/Yakju

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick1 Bekijk bericht
    Bestaan er apps om je batterij langer te laten meegaan. Ik geloof dat dit taskkillers zijn... Ik probeer de taal een beetje over te nemen he
    Wat is de invloed van het constant aanstaan van internet op je Android? Ook al gebruik je dit bijvoorbeeld niet...
    Als je geen Whatsapp, Talk, push-mail enzo wilt hebben dan kan je het beste internet uit zetten als je het niet gebruikt. Dat spaart echt gigantisch veel accu. Dan hoeft hij die verbinding met de zendmasten niet open te houden, en hoeft hij niet te synchroniseren. Nadeel is dan wel dat je geen push-mail, Talk, Whatsapp, ... meer binnenkrijgt als je offline bent.

Standaard

Fifarunner ik denk dat inderdaad bij mij het geval zal zijn. Langst de andere kant denk ik dat je best zo'm duracell charger pack erbijkunt kopen... Lijkt me extreem handig. Zo heb je altijd een extrq accu op zak. Lijkt me handig voor onderweg. Zo kan je op de vlieger richting Londen gerust 3uur gamen en daar gewoon je batterij terg volladen...
    Duracell Instant Charger | Portable USB Charger for Cell Phones, iPhones, iPods, and More

Standaard

Even een andere vraag, Wanneer ben ik geen newbie meer? Ik ben inderdaad nog niet in het bezit van een smartphone maar ik denk dat het forum kijkt naar het aantal berichten je post. Bij mij blijft de teller op 3 staan... terwijl ik toch veel meer berichten heb gepost... Hoe komt dit?

werker123's schermafbeelding

Toestel
    galaxy apollo, galaxy s2
    Root
    Ja
    ROM
    DGP

Standaard

@Patrick, misschien duurt het even voor dit geupdated wordt? pm de mods even want dat is wel erg off topic:P Een app die je misschien kan proberen is juice defender: https://market.android.com/details?i....juicedefender. Zelf geen ervaring mee maar schijnt goed te werken als je geen erg hebt bij te late whatsapp berichten etc.

Het maximale dat ik heb gehaald is bijna 3 dagen om 7 uur moest hij echt weer opgeladen worden. Had af en toe een spelletje gespeeld en muziek geluisterd.. paar smsjes maar niet veel meer (WiFi stond groot deel van de tijd aan). Dit was met DM.
    heb ik je geholpen? druk op het sterretje links onder

android 2.2
    DutchMods v5.3
    kernel= g3mod

DGP the best

Standaard

Ik heb een Nokia en mijn record staat op 7 dagen, het aantal uren heb ik niet bijgehouden. Dit was overigens wel tijdens de vakantie, dus heb er in die week weinig mee gebeld/gesmst etc.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. Voice record app voor SGS
    Door RupsNL in forum Android Applicaties
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 31 August 2011, 00:06
  2. Reacties: 98
    Laatste bericht: 4 April 2011, 21:33
  3. Reacties: 22
    Laatste bericht: 2 October 2010, 21:27
  4. wat is jouw favoriete ROM?
    Door marinesjeng in forum HTC Desire