beste mensen moet je dit zien maakt me boos.
ik wou het toch ff delen.
Microsoft geeft Windows Phone-smartphones weg aan gebruikers met malware op hun Android - Nieuws - All About Phones
beste mensen moet je dit zien maakt me boos.
ik wou het toch ff delen.
Microsoft geeft Windows Phone-smartphones weg aan gebruikers met malware op hun Android - Nieuws - All About Phones
Leuke marketing truuk. Hoeveel telefoons denk je dat ze weg gaan geven? Een miljoen? Een miljard?
Zal zo'n vaart niet lopen hoor. Microsoft verdient nog altijd veel te goed aan Android.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
Het grappige is dat het aantal malware dat er voor Android is sterk wordt overdreven. Zolang je de permissies van een applicatie controleert voordat je deze installeert heb je echt al 99,9% van alle 'malware' voorkomen.
Samsung heeft dit vorig jaar ook gedaan bij de iPhone 4, hadden ze een paar mensen een SGS opgestuurd toen ze via twitter zeiden dat ze de iPhone 4 terug hadden gestuurd omdat ze geen ontvangst hadden. Ken je dit plaatje nog? Dat was om diezelfde reden gedaan
Conclusie: Het is een creatieve manier van marketing, is weer is wat anders dan die saaie reclames. En het zou me verbazen als ze meer dan 10 toestellen weggeven. Paar honderd/duizend euro kost die actie en ze halen de hele wereld met deze actie.
[ROM]&[HOWTO] HTC One X
Heeft iemand je goed geholpen? bedank diegene door op dete klikken! ( Links onderin )
![]()
![]()
Phone: Samsung GT-I9000
Android: 4.0.4
ROM: WeUI 1.0 by NightShack0
Kernel: 3.1.10_IcyGlitch_V14-B6_I9K-T959D tk@Glitch#1
Phone: Samsung GT-I9000
Android: 4.0.4
ROM: 9-20120521-NIGHTLY-galaxysmtd
Kernel: 3.1.10_IcyGlitch_V14-B6_I9K-T959D tk@Glitch#1
Homescreens: Android Theming [blog in progress]
Blog: CyanogenMod NL [blog in progress]
Donate: Please help the Cyanogenmod project
Nu.nl weet te melden dat er maar liefst 5 (ja, je leest het goed: geen 5 miljard, 5 miljoen, 5 duizend, 5 honderd, 5 tig, maar gewoon 5) toestellen beschikbaar zijn. Ik kan dat alleen maar positief zien: Microsoft heeft ook echt wel in de gaten dat dat malware op Android wel meevalt.
Bovendien moet je heel hard schreeuwen op Twitter en een leuk verhaaltje schrijven om ueberhaupt kans te maken op een van de 5 toestellen. Ik ben benieuwd of het ze lukt die 5 toestellen kwijt te raken.
En ach, als je zo stom bent geweest om malware op je Android toe te laten en daar dan boos over bent wordt het inderdaad misschien tijd om naar een ander platform te kijken waar alles zo dichtgetimmerd is dat je al niet eens zelf het kleurtje van de homescreen kunt bepalen .....
Trouwens: Het feit dat op androidworld.nl dit bericht in "off-topic" staat en bij de conculega's van wp7.nl al helemaal niet gemeld wordt doet me vermoeden dat deze marketingstunt niet echt een succes is.
Laatst gewijzigd door fransb; 15 December 2011 om 08:59
Iedereen maakt toch graag reclame voor zijn product? En als dat op een legale manier kan over de ruggen van een firma die een gelijkend product produceert is dat mooi meegenomen.
Als het Android zou zijn die Apple of Microsoft afzeikt zouden we het niet erg vinden, dus ook de Android gebruikers zijn net zo hypocriet als de rest als je het zo bekijkt.
Ik vind het wel een goede stunt. Houd iedereen lekker scherp.
HTC Desire Silver, Unbrand
Android 2.2.2, original ROM