Oorspronkelijk geplaatst door
bassie1995
Opslaan heb ik er nu als het goed is inzitten, auto-WebView openen kan wel, maar hij weet niet welk soort rooster hij moet openen, toch?
Ja, da's ook weer waar. Maar 1 druk kan ook nog wel
MyWebView had ik eruitgehaald dacht ik in het Manifest, vergat het na het checken echter elke keer nog even te doen.
Roosters van tevoren is niet mogelijk volgens mij, ze doen het echt heel actueel bij ons.
Lessen eruit is denk ik wel erg veel moeite, ook voor hen :P. Dan moeten de leraren het het liefst zelf invullen voor de lessen, kost teveel moeite.
Je kan wel die HTML-code uitlezen en daar alles uit splitsen, maar dat is vrij lastig om dat bug-vrij te houden. Dan is het voor school verder geen extra werk
Daarnaast is dit nog een proof of concept meer, dus (nog?) geen samenwerking van de ICT op school met dat soort zaken.
Bij Avans hebben ze een hele mooie API om die roosters enzo uit te lezen, dat werkt echt hartstikke goed. Is alleen wel iets waar ze bij de ICT een tijd aan bezig zijn omdat fatsoenlijk werkend te krijgen. Maar iets wat simpel het rooster in een XML-bestandje zet die jij vervolgens kan parsen kost niet zo gek veel tijd om in elkaar te zetten.
Contact komt nog van alles te staan, met nog een extra button denk ik.
Email openen als je op het adres drukt wilde ik naar kijken, heb je een tutorial ofzo waar ik dat kan vinden?
Probeer eens Android:autoLink="all" toe te voegen aan die textview? Ik weet niet of email automatisch herkent wordt, maar zo niet kan je het proberen met onClick en dan in de methode iets als dit te zetten
Sliden om van tab te wisselen ging ik ook doen, wil het er ook uit laten zien zoals de bijv.
Superuser app heeft sinds 3.0, maar niks kunnen vinden nog

.
Checken of er internet-toegang is, is een goed idee. Toast geven als het niet zo is, zou ik zeggen?
Zoiets ja, of een alertDialog.
Ik heb geen idee waarom hij zoveel
RAM/cache gebruikt...
RAM heb ik niet gecheckt, maar ik gok dat dat wel mee valt. Cache kan je ook weer legen, maar dat zal wel door die webview komen.
Bedankt voor de feedback, Sander en fifa!
EDIT: Aha, ViewPager ís in
Android Market-stijl! Mooi, ga ik daar naar kijken. Had inderdaad al gezien dat TabHost binnenkort eruit gegooid zou worden.