Hallo mensen ik had een vraagje weten jullie misschien wanneer Nexus One uit komt ? en hoeveel sou gaan kosten los dan
gr thnx
Hallo mensen ik had een vraagje weten jullie misschien wanneer Nexus One uit komt ? en hoeveel sou gaan kosten los dan
gr thnx
Array Hopelijk rond de prijs van HTC Hero, dit zou perfect zijn
Maar als het waar is dat de Nexus One hetzelfde toestel is als de HTC Bravo dan zou het misschien nog even kunnen duren. Want bij de HTC Bravo werd gesproken van april 2010 pas :S
Maar hopelijk komt ie snellerwant ik ben ook aan het wachten
![]()
Array Wat de prijs betreft, ik denk dan dat je moet gaan denken aan de prijsklasse van de HD2. K weet het niet zeker, tis meer zo'n onderbuik gevoel. Ik vind het ook allemaal moeilijk met die vele toestellen die uit gaan komen en van geen van alle is de prijsklasse bekend. Voor nu, ik zit nog steeds in de groep van: IK ga nie wachten, tis hier en nu.
Array Er word gesproken van 5 januari dat hij uitkomt in Amerika, vanaf dan zal er misschien ook wat meer duidelijk zijn voor da andere landen.
Op zich als het 5 januari is dat hij uitkomt is dit toch een slechte commerciële zet van Google, zo een week na de feestdagen.
Array Hi,
Je kunt de Nexus One al op eBay.com kopen.
Natuurlijk wel iets duurder dan via google,maar dan heb je hem wel wat eerder![]()
Array nu.nl zegt dat ze van een google medewerker gehoord hebben dat hij in de lente in Europa uitkomt. beetje vaag, maar misschien is het waar
Array Heb zelf Juni gehoord, maar er zijn natuurlijk meer manieren om een dergelijk toestel aan te schaffen..:-)
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden
Array Q-Music zei gisteren ook in de lente
Array Ik heb mijn nexus one gekocht bij innovatie groep nederland in Nijmegen.
Volgens mij zijn hun de goedkoopste en veiligste manier om een nexus one in nederland te kopen.
Ik betaalde bij innovatie groep nederland € 599,- ( zonder btw), terwijl ik bij belsimpel € 799,- moets betalen.
Ik had besteld en betaald via hun website en toen zag ik een levertijd van 2 weken staan, maar gelukkig lag mijn toestel al naar 5 dagen op de mat.
Ben er erg blij mee, want het is een super toestel en bijna niemand heeft hem nog ; ))
599 valt best mee voor zo'n goede telefoon. Ik woon zelf ook in Nijmegen en zal die groep eens onthouden voor mijn volgende telefoon. (heb mijn hero nu ongeveer 5 maand bij een contract van 2 jaar, beetje te lang met al die snelle ontwikkelingen de laatste tijd)