Ik ben mij aan het oriënteren voor een Androide-mobiel. Vooral vanwege de opensource en ook de financiële aantrekkelijkheid ervan, maar welke provider kan ik het beste nemen?
Welke is het goedkoopst? Ook qua mogelijkheden?
Ik ben mij aan het oriënteren voor een Androide-mobiel. Vooral vanwege de opensource en ook de financiële aantrekkelijkheid ervan, maar welke provider kan ik het beste nemen?
Welke is het goedkoopst? Ook qua mogelijkheden?
Zo... Ik heb eens even een minuutje of 10 lopen zoeken naar een provider die aan van alles en nog wat voldoet, das nog helemaal niet gemakkelijk.
Denk dat je gewoon een paar providers eruit moeten pakken en daar de, voor jou, beste en goedkoopste uitzoeken.
Dank voor je reactie! Ik ben inmiddels op deze site geweest
Kun je met de Galaxy S alles doen wat maar mogelijk is met een Android? Ik denk zelf aan Hi, maar wat beveel je me aan? Een van de andere abonnementen? Vodafone, Telfort en MTV bieden alleen tijdens de eerste 12 maanden een extra voordelig tarief aan... KPN en TMobile relax stellen -evenals Hi- ook geen limiet van 12 maanden.
Laatst gewijzigd door johanjoost; 20 November 2010 om 19:23
Je hebt er ook nog een toestel bij nodig dus?
Met de Galaxy S, kun je voor zover ik weet, alles doen wat mogelijk is met Android (en ook zeker geen slechte keuze, mooi toestel). Zelf heb ik ook hi en dat bevalt me prima, heb een abonnement met alles erop en eraan voor een 35 euro per maand (bel & sms 30 en Hi Eindeloos Online Xtra snel (1024kbps download/ 384kbps upload) 225 min/sms/mms en je kan een verdubbelaar voor sms aanzetten). Maar nu spreek ik uit eigen ervaring het zou heel goed zo kunnen zijn dat Vodafone, Telfort en MTV dergelijke abonnementjes hebben alleen ken ik die dus niet.
Laatst gewijzigd door Raffie; 20 November 2010 om 20:04
Jij hebt dus ook Hi. Begrijp ik goed dat je maandelijks voor je abonnement INCLUSIEF de verbruikskosten nooit meer dan € 35 kwijt bent? Hoelang heb je dit abonnement al? Langer dan een jaar (na een jaar wordt het wellicht duurder?)? Als ik op de site kijk die ik je gestuurd heb in deze link staan daar nog een paar goedkopere opties in namelijk en de abonnementen die je ook noemt hebben daar een 'beperking' van 'de eerste 12 maanden'...
Ja, ik heb ook Hi (al zolang Hi bestaat zo'n beetje) maar dit abonnement heb ik sinds augustus.
Ik kom wel eens over de bundel heen ja en dan ben ik dus meer kwijt maar dit heb je uiteraard ook zelf wel een beetje in de hand (geen 0900-nummers bellen bijvoorbeeld, deze vallen buiten je bundel en kosten nog al wat en zo heb je nog wel meer nummers die je beter kan mijden).
Ik kan hier alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat Hi mij uitstekend bevalt en het abonnement wat ik heb ook, niet iedereen zal het met me eens zijn maar smaken verschillen.
Hopelijk komen er nog wat meer reacties van AWers met andere providers.
Ik zit bij kpn, 23,75 per maand met gratis galaxyS, bij de primafoon afgesloten. 100 min/sms en xtra snel internet (1024kbps).
Ik bel en sms niet veel, wel veel/vaak internet.
Eerste 3 maanden was duurder (35), daarna op goedkoopste abbo gezet.
Is nu blijvend 23,75 dus niet alleen eerste 12 mnd ofzo.
Maar dan heb je waarschijnlijk een 2 jarig abb.
Ik heb ook HI en kan zeggen dat het me goed bevaltAls je je abbo afsluit voor 2 jaar heb ik je ook voor maar € 2,50 internet. Daarnaast is het een pluspunt dat ze met updates sneller zijn dan Vodafone/T-Mobile. Maar dat is meer een voordeel als je last heb van "updategeilheid"
Wat je waarschijnlijk vanzelf krijg als je Android heb
![]()
Sony Ericsson Xperia x10i Black- Hi