Eindelijk loopt mijn 2-jarig abonnement af en kan ik mijn oude Magic vervangen door de SGS2. Ik zit alleen te dubben of ik nog moet wachten met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Providers zijn op dit moment allemaal bezig om hun abonnementsvormen te herzien. Als je veel dataverkeer gebruikt is het misschien handig om snel een nieuw abonnement af te sluiten, voordat allerlei limieten of hogere datakosten in abonnementen worden ondergebracht.
Voor mij geldt juist het omgekeerde. Ik wil wel mobiel internet, maar verbuik juist heel weinig data, zeker niet meer dan 250 Mb per maand. Volgens de huidige contractvormen bij alle grote providers maakt het niet veel uit of ik een bundel neem met 250 Mb of 1 Gb. Het scheelt meestal maar een paar euro. Ik kan me voorstellen dat er nieuwe contractvormen komen waarbij het verschil wél groter wordt en weinig dataverbruik goedkoper wordt dan de 250 Mb-bundels van nu.
Wat denken jullie? Is het verstandig om nog 1 of 2 maanden te wachten (mijn abbo loopt in augustus af), of is het juist verstandig om zsm een nieuw abbo af te sluiten? Zo ja, suggesties?

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren