*

Nog wachten ivm ontwikkelingen telecom?
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Nog wachten ivm ontwikkelingen telecom?

Paulo's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy SII
    Androidversie
    2.3.5

Standaard Nog wachten ivm ontwikkelingen telecom?

Eindelijk loopt mijn 2-jarig abonnement af en kan ik mijn oude Magic vervangen door de SGS2. Ik zit alleen te dubben of ik nog moet wachten met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Providers zijn op dit moment allemaal bezig om hun abonnementsvormen te herzien. Als je veel dataverkeer gebruikt is het misschien handig om snel een nieuw abonnement af te sluiten, voordat allerlei limieten of hogere datakosten in abonnementen worden ondergebracht.

Voor mij geldt juist het omgekeerde. Ik wil wel mobiel internet, maar verbuik juist heel weinig data, zeker niet meer dan 250 Mb per maand. Volgens de huidige contractvormen bij alle grote providers maakt het niet veel uit of ik een bundel neem met 250 Mb of 1 Gb. Het scheelt meestal maar een paar euro. Ik kan me voorstellen dat er nieuwe contractvormen komen waarbij het verschil wél groter wordt en weinig dataverbruik goedkoper wordt dan de 250 Mb-bundels van nu.

Wat denken jullie? Is het verstandig om nog 1 of 2 maanden te wachten (mijn abbo loopt in augustus af), of is het juist verstandig om zsm een nieuw abbo af te sluiten? Zo ja, suggesties?

klwinkel's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S / LG gt-540- Optimus / Samsung Galaxy Apollo / PointOfView Mobii 7
    Androidversie
    4.03-RC1

Standaard

Wees je er van bewust, dat zodra je de sgs2 hebt, je data verbruik wel zal toenemen tov nu (niet door de sgs2, maar omdat het zo'n machtig toestel is dat je er vanzelf meer.mee gaat doen dan met je magic nu). ik zou je willen adviseren om je abbo wel op de groei af te sluiten, want de boven-bundel mb's zijn vast prijzig.

Paulo's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy SII
    Androidversie
    2.3.5

Standaard

Ja, daar zit wat in. De Magic is zó vreselijk traag, dat internetten eigenlijk niet mogelijk is, zelfs niet via WiFi. Dat wordt met de SGS2 natuurlijk een stuk beter.

Toch blijft mijn vraag: is het verstandig om nu al een nieuw abbo af te sluiten of toch te wachten tot september, als mijn contract afloopt?

Soortgelijke discussies

1. Galaxy S2 of wachten op Desire HD2
    Door sartaxi in forum Samsung Galaxy S2
    Reacties: 50
    Laatste bericht: 24 April 2011, 13:27
  2. App ontwikkelingen
    Door Timos in forum Stel jezelf voor
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 31 March 2011, 15:44
  3. Desire HD of wachten incredible S
    Door willemm in forum Koopadvies
    Reacties: 6