*

De absurde koppelverkoop van mobiel internet (postieve discrimatie Iphones)
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: De absurde koppelverkoop van mobiel internet (postieve discrimatie Iphones)

eew
    eew is offline

Standaard De absurde koppelverkoop van mobiel internet (postieve discrimatie Iphones)

Ik heb ongeveer twee jaar beleden besloten T-mobile te boycotten omdat ze destijds al sneller internet gaven aan Iphones, Vodafone doet dit nu ook, en vandaag heeft KPN aangekondigd dit te gaan doen.

Deze bedrijven hebben waarschijnlijk allemaal aandelen Apple, maar ik snap niet waarom je hier niemand over hoort en waarom iedereen dit zomaar laat gebeuren.

Allereerst vraag ik me af of deze discriminatie zomaar is toegestaan. Dat is waarschijnlijk via één of ander gat in de wetgeving het geval. Maar waarom probeert niemand er iets aan te doen?

Eind juni loopt mijn abonnement af, en dan wil ik net als Iphonegebruikers 7,2 Mbps internet kunnen krijgen, er is geen enkele technische reden voor deze discriminatie.

Ik denk dat er een groot initiatief opgezet moet worden en dat mensen maar brieven moeten gaan schijven, ik hoop dat dit uiteindelijk ook een kwestie van vraag en aanbod is.

Eén telecomprovider kan ik boycotten, maar een boycot van alle drie de netwerken zal ik niet lang volhouden. Ik hoop dat hier mensen zijn die een idee hebben hoe maatschappelijke druk uitgeoefend kan worden zodat deze discriminatie stopt.

yoeri's schermafbeelding

Toestel
    htc DHD iets vroeger dan gepland omdat ik niet langer wou wachten :)

Standaard

stoppen met mobiel bellen

serieus nu ... ze geven natuurlijk hun voordelen aan wie ze willen .ik weet niet hoe het in Nederland zit met antidiscriminatiewetgeving , dat kost je natuurlijk ook weer geld.
    si vis pacem parabellum

Soortgelijke discussies

1. Mobiel Internet
    Door Arjandudink in forum Samsung Galaxy S
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 27 January 2011, 11:17
  2. Mobiel internet
    Door mdv53 in forum Samsung Galaxy S
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 4 January 2011, 18:51
  3. internet op mobiel prepaid
    Door roelvvv in forum Nederlandse providers